سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سخنگوی رسمی آکواریم شهر اوبرهاوزن آلمان ساعاتی قبل رسما اعلام کرد: هشت‌پای معروف نتیجه دیدار آلمان و اسپانیا را با حذف ژرمن‌ها پیشگویی کرد.

به گزارش مهر، صبح امروز برخی سایت‌ها خبر پیشگویی روز گذشته پل را که بسیاری از رسانه‌های اینترنتی از جمله روزنامه گاردین منتشر کرده بودند جعلی خواندند. [آخرین پیشگویی هشت‌پا فتوشاپی بود!]

اکنون به نظر می‌رسد که پیشگویی فتوشاپی جعلی روز گذشته به حقیقت پیوسته است و این بار دنیل فی سخنگوی رسمی آکواریم زندگی دریایی شهر اوبرهاوزن آلمان رسما اعلام کرد که این هشت پا پیشگویی خود را انجام داده و پیروزی اسپانیا را در نیمه نهایی در برابر آلمان اعلام کرده است.

این گزارش که در بسیاری از سایت‌های خبری معتبر از جمله اسکای نیوز، آسوشیتدپرس، خبرگزاری فرانسه و واشنگتن پست همراه با فیلم مراسم آمده است نشان می‌دهد که ژرمنها در دیدار چهارشنبه شب (16 تیر) با اسپانیا از مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2010 از اسپانیایی‌ها شکست می‌خورند.

پل در این مراسم ابتدا به طرف محفظه شیشه‌ای دارای پرچم اسپانیا رفت، سپس دچار تردید شد و به طرف جعبه منقش به پرچم آلمان بازگشت اما بلافاصله تغییر عقیده داد و در جعبه اسپانیا را باز کرد.

کد خبر 111143

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز