سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۹ - ۰۷:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: بسیاری از روزنامه‌ها روز گذشته خبر از پیشگویی جدید هشت‌پای آکواریم شهر اوبرهاوزن داده بودند که براساس این پیشگویی، آلمان از اسپانیا شکست می‌خورد، در حالی که اکنون به نظر می‌رسد این خبر صحت نداشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیاری از وبلاگ‌ها و روزنامه‌هایی چون "گاردین" روز گذشته (14 تیر) خبر از پیشگویی جدید "پل"، هشت‌پای معروف آکواریم "زندگی دریایی" شهر اوبرهاوزن آلمان دادند.

برپایه این پیشگویی که با یک گزارش تصویری همراه بود، تیم ملی آلمان در بازی چهارشنبه شب (16 تیر) در مقابل اسپانیا از این تیم در نیمه‌نهایی شکست می‌خورد و از ادامه جام جهانی باز می‌ماند.

این درحالی است که پس از گذشت چند ساعت نگرانی و اضطراب طرفداران تیم ژرمن‌ها، بسیاری از رسانه‌ها اعلام کردند که به نظر می‌رسد این خبر جعلی است و صحت ندارد.

به گفته این منابع خبری، تصاویری که در اینترنت منتشر شده‌اند مربوط به پیشگویی بازی تیم ملی آلمان و صربستان است که در آن زمان پل، پیروزی صربستان را پیشگویی کرده بود. در تصاویر منتشر شده اخیر، با فتوشاپ به جای پرچم صربستان، پرچم اسپانیا گذاشته شده است.

در تصویر زیر چگونگی جابجایی پرچم‌های صربستان و اسپانیا نشان داده شده است.

از سویی دیگر این منابع خبری اعلام کردند که تاکنون هیچ فیلمی در یو تیوب از پیشگویی جدید پل گذاشته نشده است در صورتی که در موارد گذشته، گزارشات تصویری با فیلم مراسم پیشگویی همراه بود.

همچنین مقامات آکواریم "زندگی دریایی" در اوبرهاوزن آلمان اعلام کردند که تا روز سه شنبه (15 تیر) پل هنوز هیچ پیشگویی در مورد بازی چهارشنبه شب آلمان و اسپانیا انجام نداده، که فیلم این اظهارات نیز در شبکه موجود است.

کد خبر 111091

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز