چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: آزمون غیر پزشکی 89 دانشگاه آزاد در روزهای 17 و 18 تیرماه، برگزار می‌شود.

مهندس محمد رضا مهرادفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون از صبح روز یکشنبه 13 تیر ماه، گفت: داوطلبان می‌توانند برای دریافت کارت خود تا قبل از برگزاری آزمون به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org  مراجعه کنند.

وی با اشاره به نحوه پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون، اظهارکرد: داوطلبان این آزمون می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت‌نام دریافت کرده‌اند، نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

مهرادفر درمورد نحوه رفع نقص کارت آزمون، تصریح کرد: اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت لازم است تا در روزهای یکشنبه 13 تا 16 تیر ماه صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهرها از ساعت 14 الی 18 با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی شده، نسبت به اصلاح موارد مغایرت اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید برای کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه‌10 و 12 تیرماه که از طریق روزنامه آفرینش منتشر و به طور همزمان در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.net قابل مشاهده است، مراجعه کنند.

کد خبر 110692

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز