همشهری آنلاین: دیه‌ گو آرماندو مارادونا بار دیگر تاکید کرد به هیچ وجه تیمش را مدعی قهرمانی نمی‌بیند.

به گزارش ایسنا، سرمربی آلبی سلسته با وجود عملکرد درخشان شاگردانش و پیروزی در هر 4 مسابقه در جام جهانی 2010 همچنان عقیده دارد آرژانتین را نباید یکی از مدعیان قهرمانی دانست.[آشنایی با 32 مربی جام جهانی]

مارادونا در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: ما به آفریقای جنوبی آمده‌ایم تا با تمام وجود بجنگیم. اینکه دائما درباره شانس قهرمانی و مدعیان فتح جام صحبت می‌شود اصلا خوب نیست ما می‌خواهیم تاریخ ساز شویم و این مسایل به ما ضربه می‌زند.

سرمربی آرژانتین در ادامه افزود: قبل از هر بازی به تمام بازیکنان می‌گویم به حرف‌های دیگران توجهی نداشته باشند و کار خودشان را در زمین انجام دهند. تیمی که از اکنون به فکر حریفان مراحل آینده باشد نمی‌تواند با تمرکز وارد میدان شود.

مارادونا در پایان عنوان کرد: به نظر من بعد از پایان رقابت‌ها به اندازه کافی فرصت خواهیم داشت تا در مورد تیم قهرمان و اتفاق‌های رخ داده در جام جهانی بحث کنیم.

آرژانتین درآخرین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی با عبور از سد مکزیک حریف آلمان در مرحله یک چهارم نهایی شد. این دیدار 12 تیرماه در ورزشگاه گرین پوینت کیپ تاون برگزار خواهد شد.[آشنایی با 32 تیم جام جهانی]

کد خبر 110623

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز