مجموع نظرات: ۰
جمعه ۴ تیر ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد: شهرداری تهران از پنجم تیرماه به مناسبت روز ولادت حضرت علی (ع) و آغاز مراسم اعتکاف، طی سه روز بسته‌های فرهنگی به تمامی معتکفان شهر اهدا می‌کند.

به گزارش ایسنا، عبدالله رمضانی در ادامه اظهار داشت: همزمان با روز 13رجب ولادت حضرت علی(ع) از اذان صبح در مساجد سطح شهر، مراسم اعتکاف آغاز می‌شود که در این خصوص شهرداری تهران جشنواره فرهنگی معنوی سفرنامه مسجد را طی سه روز اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: در قالب جشنواره فرهنگی معنوی سفرنامه مسجد، بسته‌های فرهنگی را برای معتکفین در نظر گرفتیم که طی این سه روز به تمامی معتکفین اهدا می‌شود.

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: این بسته‌های فرهنگی شامل دفترچه‌هایی جهت نوشتن دل‌نوشته‌های معتکفین، نرم‌افزار و کتابچه‌ها به تمامی اعتکاف‌کنندگان اهدا می‌شود.

رمضانی گفت: معتکفین می توانند در این دفترچه ها اشعار، دیدگاه ها و احساسات خود را ثبت کرده و تا قبل از نیمه شعبان به معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

وی با تاکید بر ارسال آثار معتکفین تا قبل از 5 مرداد ماه، بیان کرد: شهرداری تهران می‌کوشد تا قبل از عید فطر آثار معتکفین را ارزیابی کند، تا در روز عید فطر اسامی برندگان را اعلام کرده و به 28 نفر از برندگان کمک هزینه سفر مشهد و عتبات عالیات اهدا می شود.

کد خبر 110373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز