دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شیلی با پیروزی برابر سوئیس شانس خود را برای صعود از گروه H این مسابقات افزایش داد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی عصر امروز دوشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه H پیگیری شد که طی آن تیم‌ ملی شیلی موفق شد برابر تیم 10 نفره سوئیس به پیروزی یک بر صفر دست یابد.

در این دیدار که ناصر الغمدی از عربستان به عنوان داور و حسن کامرانی‌فر از ایران و صالح المرزوقی از امارات به عنوان کمک داور، قضاوت آن را برعهده داشتند، مارک گونزالس دقیقه 75 گل برتری تیم شیلی را به ثمر رساند.

صحنه‌ای از دیدار تیم‌های فوتبال شیلی و سوئیس

این مسابقه برابر دیدگان بیش از 40 هزار تماشاگر و در ورزشگاه پورت الیزابت برگزار شد. ضمن اینکه والون بهرامی بازیکن تیم سوئیس در دقیقه 38 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد. والدو پونسه، هومبرتو سوآزو، کارلوس کارمونا، ماتیاس فرناندز، گری مدل و خورخه والدیویا از تیم شیلی و بلایسه انکوفو، ترانکویلو بارنه‌تا و گوخان اینلر از تیم سوئیس هم بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

با این پیروزی تیم فوتبال شیلی 6 امتیازی شد و به صدرجدول رده بندی گروه H صعود کرد. در این گروه سوئیس با 3 امتیاز در رده دوم قرار گرفته و تیم‌های اسپانیا و هندوراس بدون کسب امتیاز از تنها بازی خود رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

- یازدهمین روز از نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی امشب با برگزاری دیدار زیر در آفریقای جنوبی به پایان می‌رسد:

گروه H:
* اسپانیا - هندوراس، ساعت 23

کد خبر 110180

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز