همشهری آنلاین: باشگاه مس کرمان تابلو فرش جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را به فیفا اهداء می‌کند.

به گزارش ایسنا؛ تابلو فرش ویژه جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی توسط "علی جلال آبادی" در شهرستان راور استان کرمان در ابعاد یک متر و 35 سانتیمتر و یک متر و 45 سانتیمتر بافته شده است. دراین تابلو فرش آرم ویژه جام جهانی 2010 و پرچم آفریقای جنوبی، پرچم تیم‌های قهرمان دوره‌های گذشته این رقابت‌ها، تعداد گل‌های زده شده در ادوار گذشته با نشان ستاره و پرچم تمامی کشورهای حاضر در جام جهانی فوتبال طراحی و بافته شده است.

فتح‌الله نژادزمانی در این باره گفت: از آنجایی که متاسفانه تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی حضور ندارد قصد داریم این تابلو فرش را خریداری و به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کنیم.

وی اظهار کرد: باشگاه‌های ما که عنوان فرهنگی و ورزشی را دارند باید در زمینه فرهنگ نیز به صورت جدی وارد شوند، یکی از اهداف اصلی ما در باشگاه صنعت مس تحقق این مهم است و می‌خواهیم با برنامه‌ریزی مناسب در این مقوله پرچمدار فرهنگ در ورزش باشیم.

وی ادامه داد: به منظور انتقال فرهنگ، هنر و ورزش استان کرمان به جهانیان و از آنجایی که در این تابلو فرش نامی از باشگاه مس کرمان که شهرت آسیایی نیز دارد، تعبیه شده است، این فرش گرانبها را به فدراسیون جهانی فوتبال تقدیم می‌کنیم.

کد خبر 109827

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز