همشهری آنلاین: قائم مقام شرکت زامیاد گفت: مشکل شماره گذاری برخی تولیدات این شرکت درآینده نزدیک با اصلاح ایرادهای مطرح شده، برطرف می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، فرزاد نشان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مورد استاندارد و ترمز ضد قفل به عنوان مشکل برخی تولیدات این شرکت مطرح شده است، ‌افزود:‌ مشخصات استاندارد محصولات به پلیس راهور اعلام شده است و تا پایان سال تمام محصولات‌ تولیدی شرکت به ترمز ضد قفل (abs) مجهز خواهند شد و این دو ایراد برطرف  می‌شود.

وی درباره تاثیر تولید وانت r90 بر محصولات زامیاد، گفت:‌ وانت نیسان تولیدی زامیاد محصول قابل قبولی است و در بازار مشابهی ندارد و وانتr 90 نمی‌تواند رقیب آن شود.

قائم مقام شرکت زامیاد با اشاره به اینکه هم اکنون براساس ساختار سبد سوخت20درصد از سوخت خودروهای سبک و وانت باید دیزلی باشد، افزود: طرح دیزلی شدن وانت زامیاد نیز برای اصلاح سبد سوخت کشور و کاهش سهم بنزین در سبد سوخت به ‌ویژه در بخش حمل و نقل سبک صورت گرفته است.

فرزاد نشان از طراحی دو نوع وانت شوکای سبک و دوکابین در این شرکت خبر داد و گفت: این طرح در دو بخش محصولات شوکای سنگین و شوکای سبک تعریف شده است که شوکای سنگین در حال تولید است.

قائم مقام شرکت زامیاد گفت: این شرکت محصولاتی با سوخت بنزین، دیزل، سی‌.ان.‌جی و دوگانه سوز تولید می‌کند و تولید با تنوع سوختی راهی برای رسیدن به اهداف کلان سبد سوخت کشور مبنی برتولید با بیش از یک سوخت است.

کد خبر 109878

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز