سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

با دستگیری اعضای باند قاچاق اسلحه در شهرستان دماوند، 19 قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مخفیگاه آنها کشف و ضبط شد

به گزارش اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با بیان این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی در سطح وسیع اقدام به قاچاق سلاح و مهمات جنگی غیرمجاز در این شهرستان می‌کنند،موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت. 

سرهنگ قدسی افزود: با تحقیقات انجام شده ماموران موفق شدند یکی از قاچاقچیان را شناسایی کنند و بعد از دستگیری او در روستای گرمابسرد، 2 قبضه اسلحه از وی کشف کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده که موسی نام دارد در بازجویی‌ها به قاچاق سلاح با همدستی 2 نفر از همدستانش اعتراف کرد که بلافاصله مخفیگاه 2 متهم دیگر شناسایی شد و آنها نیز به دام پلیس افتادند. رئیس پلیس شهرستان دماوند تاکید کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 10 قبضه سلاح،  10 تیر فشنگ جنگی به همراه یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: در ادامه تحقیق از متهمان، یکی از آنها به‌نام تقی که سردسته این باند به شمار می‌رود محل نگهداری تعدادی اسلحه دیگر را به پلیس لو داد که در این محل نیز 7 قبضه سلاح از جمله کلت کمری و یک قبضه سیمینوف کشف و ضبط شد. به گفته سرهنگ قدسی تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کد خبر 109776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز