گروه حوادث: ماجرای سرقت خونین به‌دنبال تماس تلفنی منشی آرایشگاه زنانه با پدرش فاش شد.

دختر جوان که بر اثر اصابت ضربات چاقو به‌شدت مجروح شده بود و به سختی حرف می‌زد از پدرش خواست که هر چه زودتر خود را به آرایشگاه برساند و بعد از گفتن این جمله بی‌هوش شد.

مرد میانسال، سراسیمه راهی آرایشگاه شد و در کمال ناباوری با پیکر خونین دخترش که وسط سالن افتاده بود، روبه‌رو شد. دختر مجروح هنوز نفس می‌کشید و وقتی به بیمارستان انتقال یافت به سرعت تحت درمان قرار گرفت.

دختر جوان بعد از چند روز جدال با مرگ، وقتی روی تخت بیمارستان به‌هوش آمد، ماجرای سرقت خونین را اینطور شرح داد: روز حادثه داخل آرایشگاه تنها بودم و می‌خواستم وسایلم را جمع کنم تا از آنجا خارج شوم که در باز شد.

وقتی سرم را برگرداندم، از پشت پرده مقابل در، کفش‌های مردانه‌ای را دیدم و خواستم داد و فریاد کنم که در همان لحظه، مرد جوانی به همراه یک زن که چندین بار به آرایشگاه ما مراجعه کرده بود وارد شدند. ابتدا به آنها گفتم که آرایشگاه تعطیل است اما آنها به من حمله‌ور شدند و مرد جوان که چاقو در دست داشت، چندین ضربه به بدنم وارد کرد.

به خاطر خون زیادی که از من رفته بود، بی‌حال کنار دیوار افتاده و به آن زن و مرد که مشغول سرقت از مغازه بودند خیره شده بودم. مرد جوان بعد از خالی‌کردن دخل آرایشگاه، با چاقو چند ضربه دیگر به من وارد کرد و بعد شیر گاز را باز کرد تا مطمئن شود که من خواهم مرد.دختر جوان ادامه داد: همانجا بود که بیهوش شدم اما چند دقیقه بعد، از شدت درد به هوش آمدم.

کشان‌کشان خودم را به گوشی تلفن همراهم که داخل جیب مانتو‌ام بود و از چشم دزدان مخفی مانده بود رساندم و با پدرم تماس گرفتم. بعد دوباره از حال رفتم و وقتی
 به هوش آمدم خودم را روی تخت بیمارستان دیدم.

دختر جوان که به طرز معجزه‌آسایی از مرگ حتمی نجات پیدا کرده بود، مشخصات زنی را که برای سرقت وارد آرایشگاه شده بود در اختیار پلیس قرار داد و مدتی بعد ماموران توانستند محل زندگی این زن را که مدتی قبل، از خانه فرار کرده بود، شناسایی کنند.

متهم بعد از دستگیری به اداره پلیس منتقل شد و در بازجویی‌ها به سرقت خونین از آرایشگاه اعتراف کرد اما مدعی شد که باورش نمی‌شود منشی آرایشگاه از این ماجرا جان سالم به در برده باشد. با اطلاعاتی که این زن در اختیار پلیس قرار داد، همدست او هم به دام ماموران افتاد و به شرکت در سرقت خونین اعتراف کرد.

قاضی ولیعهدی، بازپرس شعبه 103دادگاه عمومی شهر‌قدس، درخصوص این پرونده گفت: بعد از اعترافات متهمان، این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال و محاکمه زن و مرد سارق شروع شد.

وی ادامه داد: با توجه به محتویات پرونده، اظهارات منشی و صاحب آرایشگاه در دادگاه و شدت جراحاتی که به این دختر جوان وارد شده بود، قاضی دادگاه هرکدام از متهمان را به اتهام سرقت مسلحانه، شروع به قتل عمدی و ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو به 15سال زندان و پرداخت دیه محکوم کرد.

کد خبر 111680

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز