چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۱
۰ نفر

ملبورن: موج‌سوار استرالیایی توانست با ضربات مشت از شر یک کوسه بزرگ خلاص شود

مایکل بدفورد،40‌ساله در حال موج‌سواری بود که یک کوسه‌سفید به او حمله کرد.

با اینکه  کوسه موفق شده بود پای این موج‌سوار را گاز بگیرد  اما او  آرامش خود را از دست نداد و با ضربات مشت از خودش دفاع کرد. مایکل پس از آنکه با ضربات سنگین مشتش توانست این کوسه را گیج کند فرار را بر قرار ترجیح داد و با کمک دوستانش خود را به ساحل رساند. پای راست این ورزشکار دچار خونریزی شدیدی شد اما پزشکان بیمارستانی که او در آنجا بستری شده می‌گویند  حال وی رو به بهبود است.

بیلبورد با بوی کباب !

کارولینای شمالی: تابلوی تبلیغاتی یک رستوران ‌باعث شده است که تعداد زیادی از راننده‌ها این روزها هنگام رد‌شدن از جلوی آن به‌شدت احساس گرسنگی کنند!  بیلبورد این رستوران تصویر یک تکه‌گوشت کباب شده روی یک چنگال بزرگ را نشان می‌دهد.

اما مسئله‌ای که باعث دل‌ضعفه راننده‌ها می‌شود بویی است که این بیلبورد دارد.  در پشت تابلوی تبلیغاتی این رستوران یک فن بزرگ  قرار دارد که بوی ذغال و گوشت کباب شده را در سطح بزرگراه پخش می‌کند.

مسئولان شرکت طراح این بیلبورد توانسته‌اند با ترکیب مواد شیمیایی رایحه‌ای را  بسازند که شبیه بوی کباب است و  نظر مردم را به خود جلب می‌کند. البته مسئولان دولتی نگران هستند که چنین  تبلیغاتی باعث افزایش تصادفات در این بزرگراه شود.

نجات گاو نیم تنی از استخر

دورست: هوس یک گاو 500‌کیلویی برای آب‌تنی در استخر یک خانه در انگلیس ماموران آتش‌نشانی این کشور را حسابی به دردسر انداخت.  این گاو در حال غرق شدن در این استخر بود که صاحبخانه موضوع را فهمید و با مرکز امداد منطقه تماس گرفت.

18‌مامور آتش‌نشانی مجبور شدند برای نجات این گاو سنگین وزن وارد عمل شوند و سرانجام بعد از 2‌ساعت تلاش توانستند  گاو سنگین وزن را  از استخر بیرون بکشند. 4‌واحد آتش‌نشانی برای این ماموریت اعزام شده بودند و با استفاده از جرثقیل توانستند این گاو بازیگوش را یک‌بار دیگر به خشکی برسانند. ماموران امداد می‌گویند احتمال دارد این گاو از شدت گرمای هوا دلش را به دریا‌زده  و داخل استخر شیرجه رفته باشد!

انقراض نسل به‌خاطر جام جهانی

کیپ تاون:  جام‌جهانی فوتبال با وجود جذابیتی که برای مردم جهان دارد اما این روزها حامیان حیوانات را در آفریقای جنوبی نگران کرده است. نسل یکی از بزرگ‌ترین پرنده‌های شکاری آفریقای جنوبی ممکن است به‌خاطر برگزاری جام جهانی در این کشور منقرض شود.

خرافاتی‌های این کشور اعتقاد دارند که سوزاندن مغز این پرنده بیچاره به آنها قدرتی فوق‌العاده برای پیش‌بینی نتایج مسابقات می‌دهد. مسئولان سازمان‌های حمایت از حیوانات می‌گویند از ماه‌ها پیش شکار این نوع  کرکس بسیار شدت گرفته است و دلالان، مغز این حیوان را با قیمت‌های کلان خرید و فروش می‌کنند. گفته می‌شود این اقدام باعث خواهد شد که طی سال‌های آینده نسل این حیوان در بخش‌های زیادی از آفریقا از بین برود.

کد خبر 109335

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز