سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۵
۰ نفر

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در برقراری امنیت با کسی شوخی نداریم

و به‌صورت قانونمند و با بهره‌گیری از ابزارهای قانونی با قانون‌شکنان در کشور برخورد می‌شود.

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: فتنه‌گران می‌خواستند که با تغییر نظام اسلامی به خون شهدا خیانت کنند و در این راه نیز از تمام امکانات و تجهیزات دشمنان ملت ایران بهره گرفتند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران،  ایران  را با گرجستان اشتباه گرفته بودند، افزود: آنها حتی خواننده‌های خارجی و لس‌آنجلسی را به کار گرفته بودند که به دستاوردهای ملت ایران و انقلابی که با خون هزاران شهید به اینجا رسیده است خیانت کنند که به فضل خدا، درایت رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم، دشمنان و مزدورانشان درس عبرتی گرفتند که هیچگاه فراموش نمی‌کنند. وی ملاک انقلابی بودن را ولایتمداری خواند و تصریح کرد: ملاک خط ولایت است و تنها کسی باید خود را حامی و وفادار به دستاوردهای انقلاب بداند که تا آخر با ولایت باشد.

وی این فتنه‌ها را برای کشور آزمایش الهی عنوان و اضافه کرد: ایران اسلامی امروز سرافرازتر و قدرتمندتر از گذشته است و به برکت فداکاری مردم، این ملت فهمیده به یکی از کشورهای قدرتمند در منطقه تبدیل شده است. جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان تأکید کرد: دشمنان و مزدوران آنها بدانند تا زمانی که ولایتمداری در کشور وجود داشته باشد هیچ فتنه‌ای پیروز نمی‌شود.

کد خبر 109249

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز