رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی از تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس در حوزه پوشاک در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی خبر داد.

سرهنگ عباس میرائی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، اظهارداشت: تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی در حوزه پوشاک به‌منظور رعایت شئونات اسلامی توسط فروشندگان، پرهیز از تولید و عرضه پوشاک نامناسب و مغایر با فرهنگ ایرانی - اسلامی و جمع‌آوری اقلام ممنوعه در سطح واحدهای صنفی به رده‌های اجرایی در سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: همچنین به ادارات نظارت بر اماکن عمومی سراسر کشور ابلاغ شده تا با تشکیل جلسه با طراحان و تولید‌کنندگان البسه در مورد تولید پوشاک با مدل‌ها و الگوهای ایرانی - اسلامی امکان تهیه لباس مناسب و مورد نیاز اقشار مختلف را بیش از پیش فراهم آورند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تاکید کرد: موضوع استفاده از لباس متحد‌الشکل با رنگ و مدل‌های متنوع توسط فروشندگان و شاغلین در فروشگاه‌های پوشاک به‌منظور ترویج الگوهای زیبا و مناسب و همچنین پیشگیری از تخلفات و سوءاستفاده عناصر معلوم‌الحال و رعایت شئونات جامعه اسلامی با همکاری مبادی ذیربط در دست بررسی است.

کد خبر 109398

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز