شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

گروه ورزشی: ظاهرا قرار نیست امیر قلعه نویی و استقلال به هم برسند.

پس از جدایی واعظ آشتیانی از باشگاه استقلال هواداران این تیم بیشتر از قبل به بازگشت این مربی امیدوار بودند؛ تیمی که آخرین‌بار با مربیگری قلعه نویی قهرمانی لیگ را تجربه کرده و به‌نظر می‌رسید استقلال و قلعه نویی دوباره به هم برسند.

البته بعد از جلسه رئیس سازمان تربیت بدنی با امیر قلعه‌نویی، در شرایطی که بحث حضور این مربی در استقلال به‌طور جدی‌تری مطرح شده بود، این مربی این خبر را تایید نکرد. به گفته ایسنا علی سعیدلو در جلسه با سرمربی سپاهان که البته هنوز قرارداد جدیدش را ثبت نکرده، در رابطه با وضعیت استقلال و چگونگی توافق و نحوه قراردادش با سپاهانی‌ها، صحبت کرده است.

ظاهرا رئیس سازمان ورزش خواهان حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی استقلال است. این مربی البته با سپاهان قرارداد داخلی بسته است و می‌تواند از این تیم جدا شود.  این در حالی است که قلعه نویی به فارس گفته که سپاهان را ترک نمی‌کند.

او خبر می‌دهد که از روز سه‌شنبه تمرینات سپاهان شروع می‌شود و در تمرینات این تیم شرکت می‌کند. قلعه نویی می‌گوید: «درست است که هنوز قراردادم را با سپاهان ثبت نکرده‌ام اما صراحتاً اعلام می‌کنم که در تمرینات سپاهان حاضر می‌شوم. بنابراین حضورم در استقلال منتفی است.»

مسعود زریبافان، رئیس مجمع باشگاه استقلال درباره اظهارنظر قلعه نویی و منتفی دانستن حضور این مربی در استقلال می‌گوید: «اگر امیر قلعه نویی در سپاهان هم باشد یک استقلالی است و عشق و علاقه او را قبول داریم و ایشان از علاقه‌مندان و دوستداران پر و پاقرص باشگاه استقلال است.»

صحبت با قریب

گمانه زنی درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال در شرایطی است که وضعیت انتصاب مدیرعامل و هیأت‌مدیره این باشگاه همچنان مبهم است. زریبافان در روزهای گذشته با محمد حسین قریب تماس تلفنی داشته و گفته می‌شود بحث بازگشت قریب مطرح شده است.

قریب، مدیرعامل سابق استقلال در این باره می‌گوید: «با زریبافان صحبت‌های دوستانه‌ای داشتیم اما درباره مدیرعاملی باشگاه استقلال نبود؛ بیشتر در حال و هوای دوستانه بود؛ ان‌شاءالله بررسی‌های لازم انجام شود و امیدوارم طی این هفته وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال روشن ‌شود.»

زریبافان نیز با تایید گفت‌وگو با قریب می‌گوید: «من با ایشان تماس گرفتم چون سال‌هاست با هم دوست هستیم و با یکدیگر ارتباط داریم. با توافق به عمل آمده با سعیدلو، اعضای هیأت‌مدیره، مدیرعامل جدید باشگاه و کادر فنی استقلال به‌زودی مشخص خواهد شد.»

از زریبافان به‌عنوان یکی از اعضای جدید هیأت‌مدیره استقلال یاد می‌شود و اینکه در بین نفرات جدید هیأت‌مدیره نام او خواهد بود. رئیس مجمع این باشگاه اما با تکذیب این موضوع تاکید می‌کند: «3‌سال پیش مدت کوتاهی در هیأت‌مدیره این باشگاه حضور داشتم و دلیلی نمی‌بینم که در استقلال کار اجرایی انجام دهم.»

حجازی: عضو هیأت‌مدیره استقلال نیستم

امروز در دفتر رئیس سازمان تربیت بدنی جلسه‌ای برگزار می‌شود که قرار است در این جلسه اعضای جدید هیأت‌مدیره و متقابلا مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود. به گفته ایسنا انتخاب ناصر حجازی به‌عنوان عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال قطعی شده و او به‌عنوان نخستین عضو این هیات به‌زودی معرفی خواهد شد.

امیر قلعه نویی نیز با شنیدن این خبر به حجازی تبریک گفته است؛ درحالی‌که شخص ناصر حجازی از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و به همشهری می‌گوید: «کسی با من صحبتی نکرده و همه چیز دروغ است. من عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال نیستم.»

او در ادامه یادآور می‌شود که اگر چنین پیشنهادی هم مطرح شود، به هیچ عنوان حاضر نیست بپذیرد. حجازی ادامه می‌دهد: «اصلا هیأت‌مدیره یعنی چی؟ یعنی مزاحم. اعضای هیأت‌مدیره که پول نمی‌آورند. یکسری افراد دور هم جمع می‌شوند و پشت مدیرعامل صحبت می‌کنند و نقشه حذف او را می‌کشند.»

سرمربی سابق استقلال می‌گوید: «از نظر من، هیأت‌مدیره وجهه ندارد. البته با من قرار است صحبتی شود اما نه برای هیأت‌مدیره استقلال. فعلا نمی‌توانم صحبتی در این باره انجام دهم.» و در مورد مربیگری استقلال می‌گوید: «استقلال در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد. یک مربی باید دل شیر داشته باشد که پیشنهاد این باشگاه را قبول کند.»

کد خبر 109000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز