همشهری آنلاین: حسین هدایتی گفت: آنها که از هزینه‌های باشگاه استیل‌آذین انتقاد می‌کنند، اگر می‌توانند بروند اسپانسرهای 3 میلیارد تومانی بگیرند تا مشکلات‌شان حل شود

مالک باشگاه استیل‌آذین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتقادهایی که پیرامون هزینه‌های زیاد باشگاه استیل‌آذین در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر مطرح است، اظهار کرد: ما در فصل نقل و انتقالات اصولی کار کرده و سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی و به صورت هدفمند بازیکنان مدنظرمان را در اختیار بگیریم. فکر می‌کنم باشگاه استیل‌آذین با حضور افرادی چون مصطفی آجرلو، با قدرت در فصل نقل و انتقالات و مسابقات لیگ دهم، کار می‌کند.

وی ادامه داد: در این خصوص دوست ندارم جواب شخص خاصی را بدهم اما هدف من تنها خدمت به فوتبال کشور و رونق گرفتن بخش خصوصی در این زمینه است لذا متاسفم که یکسری اظهارنظرهای بیهوده در قبال این کار مطرح می‌شود. به این اشخاص توصیه می‌کنم که اگر می‌توانند مانند باشگاه استیل‌آذین،‌ اسپانسرهای 3 میلیارد تومانی بگیرند تا مشکلات‌شان حل شود. اتفاقا این ابتکار مسئولان باشگاه ما را نشان می‌دهد که بودجه‌ خود را از طریق بخش خصوصی و جذب اسپانسر، تامین کرده تا به صورت حرفه‌ای برای جذب بازیکنان مدنظرشان تلاش کنند.

هدایتی گفت: معتقدم کادر بازیکنان تیم ما برای فصل آینده خیلی خوب در حال بسته شدن است و انشاالله بزودی لیست ما کامل خواهد شد و با پیشی‌ گرفتن از سایر رقبا، برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر آماده می‌شویم. هدف عمده ما در لیگ دهم این است که برای کسب جایگاه بسیار خوبی وارد مسابقات شده و بیش از گذشته خود را در این رقابت‌ها ثابت کنیم.

کد خبر 108329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز