چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس هیات مدیره و مالک باشگاه استیل آذین در دیدار با وزیر ورزش ترکیه خواهان تقویت همکاری‌های دو کشور در زمینه فوتبال شد.

به گزارش ایسنا، حسین هدایتی در نشست با فاروق نافذ اوزاک وزیر ورزش ترکیه که در حضور سفیر ترکیه برگزار شد گسترش همکاری های دوجانبه دو کشور در زمینه فوتبال را ضروری دانست.

حسین هدایتی در این نشست گفت: ما می توانیم در زمینه های مختلف از جمله استفاده از دانش و تجارب مربیان فوتبال ترکیه همچنین استفاده از توان بازیکنان بزرگ فوتبال این کشور تعامل خوب و نزدیکی داشته باشیم. برپایی مسابقات دوستانه تورنمنت های مشترک و اردوهای آماده سازی یکی از اهداف مورد نظر ما در تعامل با فوتبال ترکیه است.

فاروق نافذ اوزاک وزیر ورزش ترکیه در پاسخ به درخواست رئیس هیات مدیره باشگاه استیل آذین پیرامون استفاده از مربیان ترک در فوتبال ایران و خصوصا در این باشگاه گفت: من با دنیزلی و تریم صحبت می کنم و امیدوارم یکی از این مربیان با باشگاه استیل آذین همکاری داشته باشند.

اوزاک در همین نشست و در حضور هدایتی در تماس مستقیم با فاتح تریم از وی خواست با باشگاه استیل آذین در این خصوص همکاری کند و در صورت امکان زمینه برای حضور تریم در فوتبال ایران و باشگاه استیل آذین فراهم شود.

وزیر ورزش ترکیه جهت برپایی یک تورنمنت چهارجانبه فوتبال با حضور دو باشگاه ایرانی و دو باشگاه ترک اعلام موافقت کرد. برپایی اردوی آماده سازی در ترکیه از دیگر توافقات صورت گرفته در این نشست بود. همچنین مقرر شد زمینه حضور بازیکنان بزرگ و ملی پوش فوتبال ترکیه در ایران فراهم شود و در مقابل باشگاههای ترک از توان ستاره های فوتبال ایران استفاده کنند. وزیر ورزش ترکیه همکاری باشگاههای خصوصی ایران و ترکیه را ارزشمند توصیف کرد و این اتفاق را عامل مهمی در پیشرفت فوتبال حرفه ای و خصوصی دانست.

کد خبر 107301

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز