گروه شهری: به محض اعلام رسمی مبنی بر آلودگی برنج‌های وارداتی هندی و پاکستانی، شهرداری تهران به سرعت اقدام به جمع‌آوری این برنج‌ها از سطح میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهروندخواهد کرد

به گزارش همشهری، این اظهارات از سوی معاون خدمات شهری شهرداری تهران پس از آن اعلام شد که رئیس کمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران نیز دیروز طی تذکری در صحن علنی شورا خواستار جمع‌آوری برنج‌های آلوده وارداتی از سوی مدیریت شهری شده بود.

حسین کلخورانی دیروز در نشستی با خبرنگاران همچنین از جایگزین‌شدن مجسمه‌های جدید به جای مجسمه‌های به سرقت رفته سخن گفت و افزود: شهرداری تهران سفارش ساخت مجسمه‌های جدیدی از مشاهیر ادبی و هنری و شخصیت‌های مطرح دیگر با جنسی مرغوب‌تر داده است که به سرعت در حال اجراست.

در برنامه جایگزینی،  شهرداری تهران سعی کرده شرایطی ایجاد کند تا سرقت مجسمه‌ها سخت شود.کلخورانی همچنین با در نظر گرفتن شروع فصل گرما از اقدامات شهرداری تهران برای مهار زاد و ولد موش‌ها سخن گفت و تصریح کرد: بر همین اساس تا پایان مهر ماه امسال قرار است تمامی نهرهای سطح شهر تهران سرپوشیده شود که سرپوشیده‌شدن انهار محلات قدیمی و بافت‌های فرسوده ازجمله همین اقدامات است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه با تغییرات صورت گرفته، امسال مهار موش‌ها بسیار قوی‌تر از سال‌های گذشته صورت می‌گیرد گفت: با همکاری دانشگاه تهران یک برنامه 3ساله درنظر گرفته شده که از اردیبهشت امسال اجرای آن آغاز شده است.

کلخورانی سیستم جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی را کاملا جدا از سایر زباله‌های شهری دانست و افزود: این زباله‌ها از واحد‌های تولید‌کننده دریافت و مستقیما جهت دفن به کهریزک برده می‌شود

کد خبر 107792

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز