چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین : معاون وزیر آموزش و پرورش از افزایش شهریه مدارس غیردولتی تا سقف 15 درصد در سال تحصیلی آینده خبر داد.

علی باقرزاده در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی را براساس الگویی تا 15 درصد افزایش داده ایم، گفت: پنج درصد از این افزایش مربوط به عملکرد مدرسه، پنج درصد دیگر درجه بندی مدرسه، چهار درصد مربوط به امور نظارتی که هرساله صورت می گیرد و یک درصد هم براساس میزان افزایش جذب است که مدیران مدارس براساس این مدل می توانند شهریه خود را تا حداکثر 15 درصد افزایش دهند.

معاون مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مناطق آموزش و پرورش موظف شده اند که شهریه مدارس غیردولتی را تا پایان خرداد تعیین کنند و مدیران مدارس نیز باید شهریه تصویب شده را در تابلوی اعلانات با جزئیات نصب کنند.

باقرزاده درباره درباره ساعات فوق برنامه مدارس غیردولتی نیز گفت: در سال تحصیلی آینده مدارس ابتدایی می توانند بین 6 تا حداکثر هشت ساعت کلاسهای فوق برنامه و مدارس راهنمایی و متوسطه نیز هشت تا 12 ساعت کلاسهای فوق برنامه برای دانش آموزان داشته باشند که البته شرکت در آنها اجباری نیست.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: البته مدیر مدرسه هم حقوقی دارد و می تواند دانش آموزانی را بپذیرد که تابع قوانین و مقررات آنها باشد.

کد خبر 107718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز