سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین : وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج مرحله اول آزمون استعدادهای درخشان از فردا - چهارشنبه، 15اردیبهشت - به صورت اینترنتی اعلام می شود.

حاجی بابایی در گفت و گو با واحد مرکزی خبر افزود : این نتایج فردا در پایگاه اطلاع رسانی استعدادهای درخشان به نشانی www.sampad.medu.ir قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: مشکل تأخیر در اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان مربوط به مرکز سنجش آموزش و پرورش نبود و مربوط به تعیین سهمیه استان ها بود.

وزیر آموزش و پرورش به آزمون استخدامی آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: استخدام فرهنگیان در شهر تهران بر اساس مصوبه دولت ممنوع است و هیچ یک از معلمان حق التدریس و پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در تهران به استخدام در نمی آیند.

حاجی بابایی گفت: استخدام در شهرستان های استان تهران بلامانع است و معلمان حق التدریس شاغل در شهر تهران در صورت اقدام برای استخدام باید در شهرهای اطراف تهران به فعالیت خود ادامه دهند.

وی اضافه کرد: داوطلبان آزاد شرکت کننده در آزمون استخدامی که در شهر تهران ساکن هستند در صورت پذیرفته شدن در آزمون و مصاحبه در شهرستان های استان تهران مشغول به کار می شوند.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: آموزش و پرورش شهر تهران نیروی آموزشی به اندازه کافی دارد و کمبود نیروهای پرورشی و تربیت بدنی این شهر را با نیروهای سایر شهرستان ها جبران خواهیم کرد.

حاجی بابایی خاطر نشان کرد: انتقال فرهنگیان از دیگر استان ها به شهر تهران نیز همچنان ممنوع است و فقط در شرایط خاص و در صورت نیاز به برخی رشته ها و تصویب در شورای نقل و انتقال فرهنگیان امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به این که ثبت نام دانش آموزان در مدارس امسال بر اساس کد ملی صورت می گیرد گفت: در حال بررسی ثبت نام اینترنتی دانش آموزان در مدارس برای سال تحصیلی جدید هستیم و در صورت نهایی شدن اعلام خواهد شد.

کد خبر 106642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز