دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: لوکا بوناچیچ پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت:

هرچقدر می‌خواهند من را جریمه کنند اما فوتبال ایران با این شیوه به جایی نمی‌رسد.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص بازی با تراکتور سازی گفت: کار سختی داشتیم. به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم، با توجه به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان مس با خستگی فراوان مقابل تراکتور به میدان رفتند. امروز در این دیدار فرهاد سالاری، حمیدعزیززاده و ادینهو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم اما ادینهو را در نیمه دوم با توجه به شرایط حساس مسابقه به زمین میدان فرستادم، ضمن آن که مهدی رجب‌زاده را نیز به علت سه اخطاره بودن در اختیار نداشتیم.

وی گفت:‌ تراکتور تیم خوبی است که بسیار جنگنده در میدان ظاهر شد. این یک پیروزی درخشان برای تیم ما است، فکر می‌کنم با این برد برای ماندن در لیگ برتر امیدوار شدیم.

لوکا افزود:‌ من مربی باتجربه‌ای هستم که بیست سال سابقه مربیگری دارم و کسی نمی‌تواند من را فریب دهد. تراکتور به هر شکلی که می‌خواهد حق دارد بازی کند اما بازیکنان این تیم مدام خود را بر روی زمین می‌انداختند و من نیز به این علت از خودم واکنش نشان دادم، اگر داور من را اخراج کرد به عقیده خودم حرکت اشتباهی انجام داد چرا داور وقتی که بازیکن ما در محوطه جریمه سرنگون می‌شود پنالتی نمی‌گیرد و به بازیکن ما نیز کارت زرد نشان می‌دهد. اعتراض شدیدی نسبت به داور دارم، وقتی پنالتی نمی‌گیرد و بازیکن ما بر اثر تکل مدافع حریف به آسمان بلند شده و هیچ کنترلی برای نگه داشتن خودش ندارد به کدام دلیل این بازیکن باید کارت زرد دریافت کند.

وی گفت: داور نباید به فخر‌الدینی کارت زرد می‌داد. من نه مست هستم و نه دیوانه؛ اما یکسری از مسائل را نیز به خوبی می‌دانم. این بازی استرس زیادی به بازیکنان ما و کادر فنی وارد کرده بود، از این‌چنین بازی‌هایی خاطرات خوبی نداشتم. در بازی مقابل صباباتری و پیکان و در هر دو دیدار داور علاوه بر ایجاد استرس در بین بازیکنان ما،‌ وقت اضافی زیادی نیز برای بازی منظور کرد.

سرمربی مس کرمان گفت: دوست دارم عدالت رعایت شود، از دید من داور باید یک پنالتی برای ما می‌گرفت. من یک مربی حرفه‌ای هستم و باید کار خودم را انجام دهم.

وی در پایان گفت: هر وقت که من اعتراض می‌کنم بلافاصله می‌گویند برو کمیته انضباطی، من یک مربی حرفه‌ای هستم و دارم کار خودم را انجام می‌دهم و از بابت عرقی که می‌ریزم دارم پول می‌گیرم و هر چقدر دل‌شان خواست من را جریمه کنند اما فوتبال ایران این‌طوری به جایی نمی‌رسد و باید عدالت و منطقی در آن حاکم باشد.

کد خبر 106559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز