همشهری آنلاین: نایب رییس مجلس گفت: دولت قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را از خرداد اجرا می‌کند.

محمدرضا باهنر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با زمان آغاز بررسی برنامه پنجم توسعه در مجلس گفت: انتظار می‌رود که این قانون از نیمه خرداد چاپ و منتشر شود و بررسی آن آغاز شود.

وی یادآور شد: حدود دو ماه برای بررسی و تصویب این قانون وقت نیاز است که بنابراین احتمالا تا مردادماه این قانون تصویب و به دولت ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین در ارتباط با اطلاعات مجلس در مورد زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها از سوی دولت اظهار داشت:طبق اطلاعات ما دولت مقدمات کار اجرای این قانون را فراهم کرده است و از خرداد ماه آن‌ را اجرا خواهد کرد. [ گفتگوی همشهری با محمدرضا باهنر ]

انتخابات هیات رئیسه مجلس

این نماینده مجلس همچنین با تاکید بر اینکه انتخابات هیئت رییسه مجلس باید تا پیش از سالگرد انتخابات مجلس برگزار شود خاطرنشان کرد:از آنجای‌که هفتم خردادماه با روز جمعه مصادف شده است احتمالا این انتخابات در4 خرداد ماه برگزار می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در ارتباط با تشکیل هیات داوری در فراکسیون اصولگرایان خاطر نشان کرد: تشکیل این هیات در اساسنامه فراکسیون پیش‌بینی شده بود اما متاسفانه در تشکیل آن تاخیراتی به وجود آمد.

محمدرضا باهنر در ادامه افزود:‌ این هیات تنها برای اختلافات به وجود آمده در فراکسیون اصولگرایان نیست و به شکایت اعضا نیز رسیدگی خواهد کرد.

باهنر تصریح کرد:‌ در حال حاضر در مجمع عمومی تشکیل هیات داوری مطرح شده است که امید است اختلافات موجود در این فراکسیون از سوی این هیات مورد حل و فصل قرار گیرد.

کد خبر 106541

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز