جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

گروه اجتماعی: ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از روز یکشنبه 12 تا 19 اردیبهشت امسال از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش و پرورش به نشانی http://Aee.medu.ir و با استفاده از کارت رمز صورت می‌گیرد.

داوطلبان برای تهیه کارت رمز لازم است در تاریخ‌های ذکر شده با همراه داشتن اصل فیش واریزی به مبلغ 50 هزار ریال به حساب جاری 980 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در تمامی شعب بانک ملی به‌عنوان حق شرکت در آزمون‌های استخدامی که در مهلت مقرر فوق‌الذکر واریز شده است، در ساعات اداری به کارگزینی یکی از ادارات آموزش وپرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق کشور مراجعه و کارت رمز مربوط را دریافت کنند.

ایثارگران از پرداخت 50 درصد مبلغ مذکور و فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر از پرداخت کل هزینه ثبت‌نام معاف هستند.مبلغ واریزی حق شرکت در آزمون به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

آزمون استخدامی در 2مرحله برگزار می‌شود. مرحله اول شامل سؤالات عمومی و سؤالات تخصصی مرتبط با رشته شغلی است و داوطلبانی که حداقل 60درصد نمره آزمون عمومی این مرحله را کسب کنند تا سقف 3برابر ظرفیت استخدام براساس اولویت نمره برتر تخصصی به مرحله دوم آزمون معرفی خواهند شد.

مواد آزمون مرحله اول (عمومی و تخصصی) عبارتند از سؤالات عمومی شامل: زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی‌، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی، فناوری اطلاعات، ریاضی و آمار مقدماتی که به تعداد 100 سؤال 4گزینه‌ای (با اعمال نمره منفی برای پاسخ غلط) طراحی خواهد شد.

اقلیت‌های دینی از پاسخگویی به معارف اسلامی معاف بوده و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌شود.

سؤالات تخصصی شامل حداقل 40 سؤال مرتبط با رشته شغلی است.مواد آزمون مرحله دوم تخصصی مرتبط با مهارت‌های معلمی و آزمون‌های عملی و مهارتی پس از اعلام نتایج مرحله اول اعلام خواهد شد و دیگر مراحل جذب مانند دوره توجیهی، آموزشی، مهارتی و کارآموزی و   مراحل گزینش (توسط هیات عالی گزینش) نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

زمان و چگونگی توزیع کارت

کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول از روز شنبه اول تا چهارم خرداد از طریق ورود (با استفاده از کد رهگیری) به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش و پرورش به نشانی
http://Aee.medu.ir قابل دریافت (چاپ) خواهد بود. نام و نشانی محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه درج شده است.

زمان برگزاری آزمون مرحله اول بعد از ظهر جمعه هفتم خرداد امسال خواهد بود.
زمان و نحوه برگزاری آزمون مرحله دوم که مربوط به آزمون سؤالات تخصصی مرتبط با مهارت‌های معلمی و روش تدریس است، بعد از اعلام نتایج آزمون مرحله اول به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید.

گفتنی است، داوطلبان برای مشاهده جدول توزیع ردیف‌های استخدامی براساس استان محل خدمت، رشته شغلی و جنس می‌توانند به سایت آموزش و پرورش به نشانی  www.medu.ir مراجعه کنند.

کد خبر 106271

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز