مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

گروه شهری: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید ستاری - نیایش آغاز شد

همزمان با آغاز اجرای عملیات عمرانی احداث تقاطع بزرگراه شهید ستاری - شهید آبشناسان (نیایش) از تاریخ ششم اردیبهشت ماه این تقاطع مسدود و مسیرهای جایگزین جهت هدایت عبور و مرور پیش‌بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5،  مسعودرضا رئیس دانا معاون فنی و عمرانی منطقه با اعلام این خبر افزود: همزمان با اجرای عملیات عمرانی پروژه تقاطع بزرگراه ستاری - شهید آبشناسان (نیایش) این تقاطع مسدود و به‌منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از عدم‌ایجاد ترافیک در این مسیر با پیش‌بینی مسیرهای جایگزین تردد خودروها در مسیر غرب به شرق و شرق به غرب هدایت می‌شود.

وی افزود: آن دسته از شهروندانی که قصد عبور از مسیر غرب به شرق بزرگراه آبشناسان را دارند می‌توانند پیش از تقاطع مسدود شده وارد خیابان کبیری‌طامه شده و سپس از خیابان‌های مخبری و سردار جنگل از سمت شمال بزرگراه آبشناسان ادامه مسیر دهند.

رئیس دانا تصریح کرد: شهروندانی که قصد تردد در مسیر شرق به غرب را دارند می‌توانند از خیابان سردار جنگل شمالی وارد خیابان پنج‌تن شده و سپس از خیابان 35 متری قدس و خیابان زیتون مسیر خود را در بزرگراه آبشناسان غرب ادامه دهند.

کد خبر 106017

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز