شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاونت آموزشی وزارت بهداشت درخصوص سی‌وهفتمین دوره آزمون دستیاری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این اطلاعیه با اشاره بر پایبندی این وزارتخانه بر مسئولیتهای قانونی، اخلاقی و علمی خود و رعایت همه مقررات و موازین برای صیانت از حقوق عمومی و فردی داوطلبان، تأکید شده است:

آزمون جایگزین سی و هفتمین دوره دستیاری با مراعات مقررات و استانداردهای ناظر بر این آزمون طراحی و با تأمین و تضمین امنیت و حفاظت آن برگزار شد و پاسخنامه عموم شرکت‌کنندگان با نهایت دقت تصحیح و نهایتاً کارنامه اولیه صادر شده است.

رقابت بسیار فشرده، تلاش کم‌نظیر طیف وسیعی از داوطلبان، فرصت طلائی بین دو آزمون، راهنمایی‌های عمومی و شفاف و اطلاع ‌رسانی حجیم مسئولان برگزاری و تامین شرایط مطلوب در همه حوزه‌ها، موقعیت ممتازی را برای آزمون جایگزین در 13 اسفند 1388 فراهم کرد.

دقت مضاعف در طراحی سوالات، جلوگیری از طراحی سوالات Controversial، مراعات دقیق منابع، به موازات رقابت فشرده داوطلبان، ارتقاء نمرات در منطقه رقابتی را به دنبال داشته است. در سایر مناطق طیف نتایج حاصله، نیز به تناسب سطح نمرات افزایش منطقی داشته است.

حضور طیف وسیعی از کارورزان متاهل و داوطلبان مشمول استعدادهای درخشان و رتبه‌های برتر دانشگاهها، از ویژگیهای سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری بوده است. اگرچه انتظار نتایج به مراتب بهتری می‌رفت، اما با توجه به مجموع شرایط و به صورت بدیهی موجب افزایش سطح نمرات و فشردگی هرچه بیشتر رقابت شده است.

نمرات مکتسبه هر داوطلب در این آزمون محصول مجموع تلاش و صلاحیت‌های وی بوده است و در اکثر موارد با سایر مؤلفه‌ها نظیر نمره مکتسبه در مرحله اول، نمره آزمون پیش‌کارورزی هماهنگی داشته و در آینده نیز با معدل دوره پزشکی عمومی قابل مقایسه است، اگرچه با توجه به مستقل بودن مؤلفه‌های هر آزمون این انطباق ضرورتاً الزامی نیست.

با توجه به مراتب فوق شایسته است داوطلبان درصورت داشتن هرنوع سئوال و یا ابهامی در این خصوص با رعایت مقررات و موازین و حفظ آرامش به مراجع ذیصلاح پاسخگو در وزارت متبوع مراجعه کنند و مطمئن باشند پاسخ مسئولانه دریافت خواهند کرد.

کد خبر 105839

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز