چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: 141 نفر طی شبانه روز 31 شهریور در 97 حادثه جاده‌ای کشور کشته و زخمی شدند.

سرهنگ علیشاهی ـ رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه کشور ـ در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حوادث جاده‌ای 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت 97 فقره تصادف اتفاق افتاد که منجر به کشته شدن 29 تن و مجروح شدن 112 تن دیگر شد.

وی با اشاره به این که انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه با 22 فقره تصادف در صدر علل حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته قرار گرفت، خاطرنشان کرد: توجه نکردن به جلو با 19 فقره و رعایت نکردن حق تقدم با 15 فقره از جمله علل حوادث جاده‌ای شبانه روز گذشته بود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس‌راه کشور برخورد دو خودرو تریلر ولوو و الیکو را در 30 کیلومتری استان لرستان از جمله مهمترین حوادث این مدت عنوان کرد و گفت: در محور «الیگودرز ـ شازند» برخورد دو تریلر ولوو و الیکو در ساعات اولیه بامداد روز گذشته سه کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: دلیل وقوع این حادثه تجاوز به چپ از ناحیه راننده تریلر ولوو گزارش شده است.

سرهنگ علیشاهی ادامه داد: همچنین برخورد یک دستگاه خودروی پژو 206 با کامیون بنز در ساعت 18 روز گذشته در محور «گناباد ــ قائم» واقع در استان خراسان رضوی هم دو کشته و دو مجروح درپی داشت.

وی اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان، انحراف به چپ خودروی پژو 206 گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس‌راه کشور در حال حاضر وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور آرام و روان است.

کد خبر 105665

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز