یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مرکز مدیریت راه‌های کشور با هشدار نسبت به وقوع سیل و احتمال طغیان رودخانه‌ها از ادامه بارش باران در سطح راه‌های کشور خبر داد

به گزارش مهر، مرکز مدیریت راه‌های کشور از ادامه بارش باران در سطح راه‌های ارتباطی کشور به ویژه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، لرستان، خوزستان، مرکزی، قم و تهران خبر داد.

این مرکز از رانندگان درخواست کرد در مسیرهایی که در آنها باران می بارد به علت لغزندگی سطح راه با احتیاط بیشتری رانندگی کنند. برخی قسمت‌ها نیز دچار آبگرفتگی شده و احتمال طغیان رودخانه و وقوع سیل نیز وجود دارد، بنابراین از رانندگان درخواست می‌شود از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری نمایند و قبل از حرکت از وضعیت مسیری که قصد عبور از آن را دارند حتما مطلع باشند.

آمار دریافتی از 57 دستگاه تردد شمار نصب شده در سطح راههای کشور حاکی است: طی 12 ساعت گذشته (ساعت 12 نیمه‌شب تا 12 ظهر امروز 12 فروردین) جمعا 250610 دستگاه خودرو در راه‌های کشور تردد داشته که از این تعداد 45102 دستگاه مربوط به محورهای ورودی تهران و 32903 دستگاه مربوط به محورهای خروجی تهران است.

آمار مقایسه‌ای نسبت به روز قبل طی ساعات یاد شده نشانگر کاهش یک درصدی ترافیک در کل کشور و کاهش 13 درصدی در محورهای ورودی تهران و کاهش 18 درصدی در محورهای خروجی تهران است.

همچنین بیشترین تعداد تردد وسایل نقلیه همانند روزهای قبل مربوط به مسر کرج - قزوین (رفت و برگشت) با حجم 29984 دستگاه خودرو است.

 کرج - چالوس، چهارمین جاده زیبای دنیا

کد خبر 106463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز