مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۳
۰ نفر

لیویالوی آگوستوی سفیر سوئیس در کشورمان، در دیدار با دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران، بر تداوم ارتباطات تهران و زوریخ تاکید کرد.

به گزارش سما، آگوستوی در این دیدار که در دفتر شهردار تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری تهران در ایام نوروز، از برگزاری نمایشگاه هنرهای آسیایی با عرضه آثار فرهنگی ایرانی در زوریخ خبر داد و گفت: این نمایشگاه در ماه آوریل 2011 در زوریخ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های کشورش در حوزه محیط‌زیست افزود: سوئیس تجربیات زیادی در این زمینه دارد. آگوستوی همچنین اعلام آمادگی کرد تا 2 کشور در زمینه محیط‌زیست و بازیافت همکاری‌هایی در سطوح علمی آغاز کنند.

در ادامه این ملاقات، شهردار تهران به پیشینه همکاری‌های شهرداری تهران و کشور سوئیس به‌خصوص در حوزه مسائل اقتصادی و زیست‌محیطی اشاره کرد و گفت: موضوعات زیست‌محیطی و بازیافت می‌تواند زمینه‌های خوبی برای توسعه روابط فیمابین باشد. ما در حوزه بازیافت، کارهای خوبی انجام داده‌ایم؛

به‌طوری‌که سازمان ملل، تهران را به‌عنوان الگویی برای شهرهای منطقه معرفی کرد ولی با توجه به تجربه‌ای که از سفر به سوئیس دارم، باید تکنولوژی خود را مقداری ارتقا دهیم و سوئیس می‌تواند در زمینه انتقال فناوری به تهران و فعالیت‌های بانکی نقش مهمی ایفا کند.

کد خبر 105606

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز