دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: قرعه کشی جام باشگاه‌های قاره کهن با وجود عدم اتمام لیگ‌های والیبال در آسیا، توسط کنفدراسیون آسیا انجام شد.

به گزارش فارس، بیست‌ویکمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا قرار است از 15 تا 23 خرداد ماه سال جاری در ژن جیانگ چین برگزار شود، به همین منظور روز یکشنبه (29 فروردین) قرعه کشی مسابقات توسط کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار شد.

این در حالی است که هنوز مسابقات لیگ‌های والیبال در آسیا از جمله ایران به اتمام نرسیده است و این فدراسیون تنها نام کشورها را در قرعه‌کشی مد نظر قرار داده و اسمی از باشگاه‌های حاضر در دست نیست.

11 تیم برای حضور در این مسابقات در نظر گرفته شده‌اند که در 2 گروه 5 و 6 تیمی قرار گرفته‌اند. تیم‌ها در این دوره بر اساس نتایج نمایندگان کشورها در دوره‌های گذشته سیدبندی شده‌اند و نمایندگان ایران (قهرمان دوره گذشته) و چین (میزبان مسابقات) در سید اول و به عنوان سرگروه قرار گرفتند.

در گروه اول مسابقات، نمایندگان چین (میزبان مسابقات)، ژاپن (تیم پنجم دوره گذشته)، ویتنام، اندونزی و قزاقستان حضور دارند.

در گروه دوم نیز تیم قهرمان لیگ برتر ایران (قهرمان دوره گذشته)، قطر (تیم سوم دوره گذشته)، ازبکستان، بحرین، تایلند و میانمار حضور خواهند داشت.

تیم پیکان که سال گذشته به عنوان نماینده ایران در بیستمین دوره باشگاه‌های آسیا شرکت کره بود، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. الهلال عربستان دوم شد. تیم والیبال العربی قطر عنوان سوم را کسب کرد و النصر امارات به عنوان چهارمی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا دست یافت.

تیم‌های سانتوری ژاپن و القادسیه کویت هم با کسب عناوین پنجم و هفتم به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

کد خبر 105432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز