مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۲
۰ نفر

همشهری آ‌نلاین: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: برچسب‌های نرخ تاکسی در سال جاری از امروز (27 فروردین) برای 25 هزار تاکسی در مناطق مختلف شهرداری توزیع و نصب خواهد شد

سنندجی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از جمله ویژگی‌های این برچسب‌ها خوانا بودن و همچنین درج شماره تاکسی به روی آن‌هاست که بر این اساس امکان آن وجود دارد که مردم نظارت بیشتری را بر نرخ تاکسی‌ها داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف موضوع را به شماره تلفن «1888» مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران گزارش کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به این که از امروز 25 هزار برچسب در بین مناطق شهرداری توزیع شده است، خاطر نشان کرد: تا پایان فروردین ماه در تمام تاکسی‌ها برچسب نرخ تاکسیرانی نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین 15 هزار تاکسی و تاکسی‌های ویژه فرودگاه و ترمینال که مجهز به تاکسیمتر هستند، از فردا به مدت سه روز با نظارت تاکسیرانی، تاکسیمتر این خودروها به روز خواهد شد.

سنندجی در رابطه با نظارت بر رعایت نرخ تاکسی‌ها در سال جاری هم اظهار کرد: بازرسان تاکسیرانی به صورت رندوم از همه خطوط بازدید به عمل خواهند آورد و برای اولین بار افرادی به صورت نامحسوس در خطوط تاکسی‌ها بر چگونگی رعایت نرخ مصوب تاکسی نظارت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همچنین مردم هم می‌توانند با تماس «1888» هر گونه تخلف در رابطه با نرخ تاکسی‌ها گزارش کنند و در صورت وقوع تخلف و محکوم شدن راننده متخطی برخوردهای شدیدی با فرد مورد نظر انجام خواهد شد.

کد خبر 105183

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز