مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نرخ اتوبوس و تاکسی 24 اسفند در جلسه مشترک فرمانداری و شورای شهر مشخص خواهد شد

به گزارش ایسنا، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: موضوع اعتراض به نرخ تاکسی‌ و اتوبوس در سال 89 می‌تواند در جلسه مشترک مطرح شود و نیازی به رسانه‌ای کردن آن قبل از جلسه نیست.

مهدی چمران با تاکید بر این که قانون محدوده اقدام شورای شهر را مشخص کرد، اظهار کرد: روز دوشنبه جلسه مشترکی با فرمانداری خواهیم داشت و مسایل مربوط به قیمت اتوبوس و تاکسی را در آنجا مطرح و حل خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد این که شورای شهر حق تصویب قیمت دارد یا نه در قانون کاملا مشخص است و براساس آن این حق به شورا داده شده است و کاملا کارشناسی و بر اساس مطالعات است، اگر مصوبه مغایرت قانونی داشته باشد باید به شکل قانونی به شورا اعلام کنند.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: در جریان تعیین قیمت اتوبوس و تاکسی مسایل مرتبط با تورم و بررسی کرده‌ایم و بررسی‌ها می‌تواند به نظر مسئولان استانداری و فرمانداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز نیست این مسایل از حالا رسانه‌ای شود تا ما هم مجبور به پاسخ به این اظهارات شویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اعتراض‌های فرمانداری تنها در مواقعی خاص نظیر آرم طرح ترافیک یا قیمت‌های اتوبوس و تاکسی و مترو رسانه‌ای می‌شود، به ایسنا گفت: فرمانداری حق اعتراض را در صورت مغایرت قانونی دارد و اگر مغایرتی وجود داشته باشد، موضوع به هیات حل اختلاف می‌رود.

کد خبر 103260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز