مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

گروه شهری: حسین حسنی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه امروزه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه، میزان نشاط عمومی افراد جامعه است،

عنوان کرد: در شهر تهران شاهد هستیم که در زمینه نشاط عمومی اقدامات مؤثری در حال انجام است و شهرداری تهران به خوبی این موضوع مهم را درک کرده است. حسین حسنی به سما گفت: مدیریت شهری تهران به‌عنوان نمونه‌ای کامل از کارآمدی است. وی ادامه داد: هربار که از حوزه انتخابیه برمی‌گردیم و وارد تهران می‌شویم شاهد خدمت جدید و تحولی مهم در پایتخت هستیم و این به معنی کارآمدی مدیریت شهری است.

وی افزود: اتفاق مهمی که در حال نهادینه شدن در تهران است، این است که این شهر در هر مرحله و در هر روزی شاهد حداقل یک برنامه مؤثر در حوزه شهری است و ما این موضوع را بارها دیده و لمس کرده‌ایم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه همدلی و تفاهم موجود در مدیریت شهری تهران باعث کارآمدی شده، گفت: متأسفانه برخی از شهرهای ما از این همدلی فاصله دارند و بر همین اساس اختلافات موجود در مدیریت شهری و شوراها باعث وارد شدن آسیب به مردم می‌شود.

حسنی با بیان اینکه امروزه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه و شاید مهم‌ترین شاخص‌ها میزان نشاط عمومی افراد جامعه است، افزود: هر قدر نشاط و شادی عمومی در جامعه و شهروندان بیشتر باشد این از شرایط خوب زندگی و توسعه یافتگی آن جامعه یا شهر حکایت دارد.

به‌نظر این نماینده مجلس امروزه در شهر تهران شاهد آن هستیم که در حوزه نشاط عمومی اقدامات بسیار مؤثری در حال انجام است و شهرداری تهران به‌خوبی این موضوع مهم را درک کرده است.

وی در این باره به ساخت انواع بوستان‌ها، آب نماها و... در تهران اشاره کرد و افزود: اینها همه باعث نشاط عمومی می‌شود و بر همین اساس روند توسعه نیز با شهروندان بانشاط‌تر شتاب بیشتری می‌گیرد.  به گفته حسین حسنی، با مدیریتی که امروز بر تهران حاکم است، می‌توان نسبت به شتاب گرفتن روند توسعه امید زیادی داشت.

کد خبر 104923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز