همشهری آنلاین: رئیس جمهور گفت: برنامه‌ریزی که مدیران برای حرکت رو به جلو انجام می دهند باید مبتنی بر استعدادهای بومی باشد و درهر زمینه برنامه ریزی بومی داشته باشیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد صبح پنجشنبه، 19فروردین در جمع مدیران استان آذربایجان غربی افزود: هر استان باید برنامه ریزی خاص به خود مبتنی بر استعدادهای بومی خود داشته باشد و نباید شما منتظر اختصاص یک برنامه دیکته شده از مرکز باشید شما این نگاه را باید به استان بیاورید و بعدخواهید دید که چه امکاناتی در اختیارتان است و چه کارهای بزرگی می توانید انجام دهید.

وی با بیان اینکه باید برای هر کار یک حساب و کتاب دقیق داشته باشیم و ببینیم این کار چقدر برای ملت درآمد دارد، افزود: همانطور که در انرژی هزینه هایی بیهوده داریم در کارهای عمرانی هم هزینه های پرت و بیهوده داریم که با درست کردن آنها و اصلاح دقیقشان می توانیم کارهای بیشتری برای مردم انجام دهیم.

احمدی نژاد از مدیران آذربایجان غربی خواست این استان را الگوی برنامه ریزی ایرانی اسلامی و ملی قرار دهند و در عین حال تصریح کرد:‌ منتظر دیکته کردن از تهران نباشید چرا که ذهن شما قطعا بهتر و فعالتر از ماست و مطمئنا می توانید برنامه ریزی بهتری داشته باشید.

وی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که تمام بازار منطقه را در اختیار بگیرید و به معنای واقعی بر توانمندی های خود متمرکز شوید و الگو طراحی کنید.

احمدی نژاد خدمتگزاری را به نعمتی از جانب خداوند متعال توصیف و تاکید کرد: باید قدر فرصت خدمتگزاری را دانست چرا که هیچ نعمتی از نعمات خدا بهتر از فرصت خدمتگزاری به مردم آن هم به بهترین مردم نیست.

رئیس جمهور به خاطره یکی از دوستانش از تصمیم گیری های سریع و دقیق امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: نمی گویم کار کارشناسی نداشته باشیم بلکه منظورم این است که همانطور که امام در سریعترین زمان بهترین تصمیم را می گرفتند می توان بدون اتلاف وقت تصمیم درست گرفت شرط این است که نگاه و مبانی انسان درست باشد و باید به این نکته دقت کنیم.

کد خبر 104613

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز