چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس‌جمهور، آذربایجان غربی را دیار نجابت، سلحشوری، صفا، صمیمیت و نماد همبستگی و وحدت و همدلی ملت ایران توصیف کرد.

به گزارش ایسنا دکتر محمود احمدی‌نژاد پس از ورود به فرودگاه ارومیه در چارچوب سومین دور سفرهای استانی خود با تاکید بر این‌که " آذربایجان‌غربی سنگر مستحکم صیانت از عزت، سرافرازی، فرهنگ و ارزش‌های ملت ایران است" خاطرنشان کرد: این دیار ، دیار برکت، لطف، صفا و صمیمیت است و مردم این دیار با همبستگی و فداکاری و مجاهدت‌های‌شان و کار و تلاش مستمر برای کشور برکت و نعمت به ارمغان می‌آ‌ورند و سهم بزرگی در عزت و آبادانی ایران دارند.

وی افزود: دست‌های پربرکت، گام‌های استوار و دل‌های مهربان در میان مردم این استان موج می‌زند.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر خود اظهار کرد: در این دور از سفرها وزرا به تمام شهرستان‌های استان سفر و با مردم دیدار می‌کنند و شوراهای اداری را در شهرستان‌ها برای رسیدگی به مشکلات آن‌ها تشکیل می‌دهند. پروژه‌های مهم نیز مورد بازدید و پیگیری قرار می‌گیرد.

رییس‌جمهور ادامه داد: جلسات کارگروه‌های تخصصی نیز تشکیل می‌شود، خود من در کارگروه فرهنگ و هنر حضور می‌یابم و امیدوارم تصمیمات لازم برای جهش فرهنگی اتخاذ شود.

وی بازدید از چند پروژه، دیدار با علما، نخبگان و خدمتگزاران عرصه‌های مختلف و نیز مدیران را از جمله برنامه‌های دیگر خود در این دور از سفرها عنوان کرد و افزود: در جلسه هیات دولت و کارگروه‌ها تلاش می‌کنیم تصمیمات جامع‌تر و بزرگ‌تر برای پیشرفت و آبادانی استان اتخاذ شود و امیدواریم که با کمک خداوند دستاوردهای سفر موجب خشنودی مردم عزیز این استان شود.

کد خبر 104542

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز