همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال اسپانیا در آستانه دربی ال‌کلاسیکو از دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا خواست بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

  باشگاه رئال مادرید بابت مالیات پرداخت نشده از انتقال کریستیانو رونالدو، خرید هیگواین، صدور مجوز عقد قرارداد با چین و ژاپن جهت ترمیم و تعویض چمن چند ورزشگاه و پرداخت حق عضویت سالیانه در فدراسیون فوتبال اسپانیا مبلغ 38 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال بدهکار است. 

 باشگاه بارسلونا نیز بابت اظهارات سیاسی خوان لاپورتا در چهار همایش و تظاهرات بدون مجوز مردم در بارسلونا، جریمه نقدی باشگاه به خاطر عدم پرداخت به موقع مالیات شهری و ورزشی، عدم پرداخت مالیات مربوط به انتقال زلاتان ابراهیموویچ و عدم پرداخت حق عضویت سالیانه در فدراسیون فوتبال مبلغ 25 میلیون یورو به این سازمان بدهکار است. 

 این دو باشگاه موظف به پرداخت بدهی خود پیش از دربی ال‌کلاسیکو هستند چرا که نیروهای امنیتی با توجه به بدقولی در پرداخت دستمزد خود از هم اکنون به عدم کنترل هواداران در پیش و پس از بازی تهدید کرده‌اند. 

 این در حالی است که اتحادیه حمایت از حقوق بازیکنان بومی اسپانیا، (AFE) نیز در این مورد به چهار باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، اسپانیول و والنسیا هشدار داده و بازیکنان غیر بومی آنها را به صدور حکم حقوقی اخراج از خاک اسپانیا تهدید کرده است مگر آن که مالیات خود را به موقع پرداخت کنند.

به گزارش فوتبال 3، دربی ال‌کلاسیکو شنبه شب آینده (21 فروردین) در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

کد خبر 104428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز