همشهری آنلاین: رییس‌جمهور اولین روز سال نو را با حضور در جمع صمیمی کودکان شیرخوارگاه شهید ترکمانی آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد صبح روز یکشنبه در اولین روز سال 1389 در شیرخوارگاه شهید ترکمانی واقع در منطقه هفده تهران حضور یافت.

وی در این دیدار با حضور در جمع کودکان و به آغوش کشیدن و نوازش آ‌نان هدایایی به کودکان اهداء کرد.

وی در این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید و با شادمانی و نشاط کودکان همراه بود از آنان با آجیل و میوه پذیرایی کرد و پای صحبت‌های کودکانه آن‌ها نشست.

رییس‌جمهور همچنین به درخواست کودکان این مرکز، با تک تک ‌آنان عکس یادگاری انداخت.

وی در ادامه از بخش‌های مختلف این شیرخوارگاه بازدید و دستورات لازم را برای تربیت، توجه و مراقبت‌های بیشتر از کودکان صادر کرد.

وی هنگام ورود به شیرخوارگاه شهید ترکمانی مورد استقبال مددجویان و کارکنان این مرکز قرار گرفت و ضمن تبریک آغاز سال جدید از تلاش و زحمات آنان قدردانی کرد.

رییس‌جمهور همچنین در پایان دفتر یادبود را امضاء و این عبارات را نوشت: خدا را سپاسگزارم که در اولین روز سال 1389 توفیق دیدار با فرزندان عزیزم دختران خوب، هنرمند، مومن و تلاشگر را عنایت فرمود. این نوجوانان امیدان فردای ایران عزیز هستند و چه بسا انسان‌های بزرگ از همین کانون‌ها برخواهند خاست. برای این عزیزان سلامت و موفقیت و آینده درخشان و سرشار از نشاط و شادمانی و برای مربیان دلسوز توفیق انجام وظیفه بالاتر از خداوند مسالت دارم و از زحمات و خدمات آ‌نان سپاسگزارم.

در شیرخوارگاه شهید ترکمانی 74 دختر در دو گروه سنی کودک و نوجوان نگهداری می‌شوند.

کد خبر 103787

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز