گروه شهری: به‌دنبال عملیات عمرانی بهسازی محورهای اصلی شهر تهران کارگاه بازیافت سرد در حاشیه بزرگراه شهید بابایی راه‌اندازی شد.

مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران26اسفند در بازدید از مسیر 6 کیلومتری حد فاصل دانشگاه امام حسین تا پل آبعلی در محدوده بزرگراه شهید بابایی تاکید کرد: با تلاش و همت مهندسان و کارگران حوزه فنی و عمرانی حداقل یک خط سالم بهسازی شده در مسیر غرب به شرق این بزرگراه،28اسفند آماده می‌شود تا مسافران نوروزی که از این محور قصد خروج از تهران را دارند مشکلی برای تردد نداشته باشند.

معاون شهردار تهران ضمن تشکر از حوصله همه شهروندان تهرانی در همیاری با تلاشگران حوزه فنی و عمرانی اظهار داشت: شهردار تهران برای خدمت بیشتر و بهتر به هموطنان تهرانی، دستور داده است تا مسیر‌های سه‌گانه بزرگراه شهید چمران تا میدان شهید حق شناس، خیابان شریعتی از شمال تا پیچ شمیران و محور بزرگراه شهید بابایی در ایام تعطیلات نوروزی که رفت‌وآمد کمتری را شاهد هستیم بهسازی و بازسازی شود. به همین لحاظ نیز از این فرصت بهره برده‌ایم و با تمام توان خود سعی خواهیم کرد تا روز 14 فروردین ماه اهداف در نظر گرفته‌شده به سرانجام برسد.

کد خبر 103695

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز