گروه اقتصادی: با نزدیک شدن به وعده وزیر راه و ترابری برای بازگشایی کامل آزادراه تهران - پردیس تا نوروز امسال، خبرهای متناقضی از ریزش تونل4 این آزادراه به گوش می‌رسد

برخی اخبار حکایت از آن دارد که یکی از تونل‌های آزادراه تهران - پردیس روز سه‌شنبه هفته گذشته به‌دلیل رعایت نشدن نکات فنی کاملا فروریخته و خسارت 30 میلیارد تومانی را به‌دنبال داشته است.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که چند ماه پیش برخی مسئولان راهنمایی و رانندگی و وزیر راه و ترابری از مسدود شدن این آزادراه برای اتمام عملیات اجرایی خبر داده بودند که به‌دلیل افتتاح نیمه‌تمام پروژه مذکور و نگرانی از ایمنی مسافران صورت گرفته بود و در همان موقع وزیر راه و ترابری وعده افتتاح کامل آزادراه مذکور را در نوروز امسال مطرح کرده بود.

ریزش تونل بعید نیست

ابوالقاسم رحمانی، مخبر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اظهار بی‌اطلاعی از اخبار منتشر شده در این زمینه اعلام کرد: به‌دلیل اینکه تونل مذکور روی بافتی از خاک منطقه قرار گرفته که مقاومت لازم را ندارد و این موضوع پیش از این نیز بارها اعلام شده بود، احتمال ریزش تونل این آزادراه دور از ذهن نیست.

تکذیب می‌کنیم

از سوی دیگر، گرچه خبرهایی در زمینه انتشار فیلمی در مورد ریزش بخش‌هایی از تونل مذکور مطرح است و مسئولان وزارت راه و ترابری و مجری این پروژه از اظهار نظر در این زمینه خودداری می‌کنند،

مسعود رهنما، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در گفت‌وگو با مهر خبر ریزش یکی از تونل‌های آزادراه تهران - پردیس را کذب محض خوانده اما اعلام کرده است که آزادراه تهران - پردیس تابستان سال آینده به بهره‌برداری کامل خواهد رسید. تلاش 2 روزه خبرنگار ما برای تایید  یا رد این خبر از سوی  مسئولان وزارت راه   به نتیجه نرسید.

کد خبر 102958

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز