مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری از درخواست کرد افراد برای دریافت مجوز‌های ورود به طرح ترافیک به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنند.

مدیر کل اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه تمام برچسب‌های ورود به محدوده طرح ترافیک برای تحویل آماده هستند، گفت: از تمام افراد حقیقی و حقوقی می‌خواهیم که هرچه سریعتر برای دریافت مجوزهای خود به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنند زیرا از فروردین ماه تنها مجوزهای جدید معتبر خواهند بود.

 مهندس اسلامی با بیان این مطلب اظهار کرد: تمام 92 هزار و 200 برچسب مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک در دفاتر خدمات الکترنیک آماده تحویل هستند و از افراد حقیقی و حقوقی می‌خواهیم بر اساس زمان اعلام شده به آنها هرچه سریعتر برای دریافت مجوزهای خود به دفاترخدمات الکترونیک مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: هر یک از افراد می‌توانند مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک را از دفاتر الکترونیکی که مدارک خود را به آنجا تحویل داده‌اند، دریافت کنند تا با آغاز سال جدید برای ورود به محدوده طرح ترافیک با مشکل مواجه نشوند.

 مدیر کل اجرایی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: برخی از افراد که ثبت نام کرده بودند ولی واجد شرایط شناخته نشدند نیز اعتراضاتی داشته‌اند که به اعتراضات آنها رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 103444

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز