همشهری آنلاین: دروازه بان تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: متاسفانه برخی تماشاگران تبریزی با انداختن لیزر به صورتم مانع از این شدند که بتوانم تمرکزم را حفظ کنم.

به گزارش مهر، حمید نشاط جو پس از شکست 2 بر یک عصر جمعه تیمش برابر تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام این شهر ضمن بیان این مطلب افزود:  متاسفانه بر اثر یک غافلگیری و بر روی کار بسیار زشت برخی از تماشاگر نماها در ورزشگاه گل اول را خوردیم ولی زود به خودمان امدیم که نتیجه را به تساوی کشاندیم.
 
وی با اشاره به گل دوم تراکتورسازی که از روی یک ضربه پنالتی به دست آمد گفت: حرف اصلی من برروی گل دوم تراکتور سازی است. در صحنه‌ای که جاسم کرار به خوبی افشاریان را فریب داد. همه دیدند که من اول توپ را زدم ومتاسفانه جاسم کرار عمدا خودش را به من کوبید .این مهاجم در طول بازی ماموریت داشت که سعی کند داور را فریب بدهد و پنالتی بگیرد.

دروازه بان تیم فوتبال استیل آذین با انتقاد از رفتار برخی تماشاگران تبریزی گفت: در طول 90 دقیقه بازی و مخصوصا در هنگام گل اول چشم‌هایم در ورزشگاه یادگار امام هیچ چیزی را نمی‌دید. خیال کردم که فشارم در طول بازی افتاده است اما پس از لحظه‌ای که دقت کردم متوجه شدم که وقتی حریف برروی دروازه ما ظاهر می‌شود این اتفاق می‌افتد. پس از گذشت چند صحنه متوجه شدم که بعضی از تماشاگران نور  لیزر را به سمت چشم‌هایم می‌اندازند و نمی‌گذارند چیزی را ببینم. متاسفانه همه در پاسخ به اعتراض من می‌گفتند بازی را ادامه بده.

وی ادامه داد: جالب این است که حتی در نیمه دوم هم جای خودشان را عوض کرده بودند و باز دست از سر من بر نمی‌داشتند. عکس این اتفاق گرفته شده است و من امیدوارم به این موضوع زشت رسیدگی شود تا شاهد این صحنه‌ها در فوتبال نباشیم.

کد خبر 103349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز