همشهری آنلاین: استیل‌آذین در یک بازی پر گل و پر حاشیه توانست از سد سایپای کرج بگذرد

به گزارش همشهری آنلاین، از این پس باید متوجه باز‌ی‌های استیل‌آذین بود ظاهرا این تیم بنا دارد در هر بازی، تماشاگران را به اوج هیجان برساند.

استیل آذین در بازی با استقلال چهار گل زد و سه گل خورد و دو تیم یکی از زیباترین بازی‌های فصل را به تماشا گذاشتند. شنبه در آخرین روز از هفته بیست‌و هشتم لیگ نیز این تیم همین نتیجه را رقم زد و اینبار حریفش تیم با طراوت سایپا بود.

شاگردان حمید استیلی در روزی که علی کریمی همه کار کرد توانستند بازی را در حالی سه بر یک از حریف جلو افتند که گل نخست را دریافت کرده بودند.

در دقیقه 6 بازی امین منوچهری گل اول بازی را برای شاگردان محمد مایلی‌کهن به ثمر رساند اما 4 دقیقه بعد، در دقیقه 10 بازی بازیکنان سایپا روی علی کریمی مرتکب خطا شدند که مهدی مهدوی‌کیا،همچون بازی با استقلال ضربه ایستگاهی را به گل تبدیل کرد.
کریمی که در نیمه اول همه کاره تیم‌اش بود در دقیقه 40 با چند دریبل، مدافع سایپا را وادار به خطا کرد که این خطا با واکنش تند مایلی‌کهن مواجه شد اما سرانجام با دستور مرادی، داور مسابقه،علی کریمی این ضربه را به تور دروازه میرزاپور، دروازه‌بان تازه به تیم ملی دعوت شده، دوخت. کریمی سه دقیقه بعد با یک فرار زیبا گل سوم تیم‌اش و دومین گل خود را نیز به ثمر رساند. اما این همه ماجرای علی کریمی نبود.

در دقیقه 45 بازی، مجید ایوبی بر روی کریمی خطای سختی انجام داد که با واکنش تند کریمی مواجه شد. کریمی از زمین برخواست و محکم بر سینه ایوبی کوبید و سپس خودش از شدت درد سینه به زمین افتاد.

این حادثه با واکنش تند و به شدت عصبی مایلی‌کهن مواجه شد تا اینکه سرانجام مرادی مجبور به  اخراج وی شد البته در این جشنواره اخراج، مرادی هم ایوبی‌ را اخراج کرد و هم کریمی‌ را. هر چند که کریمی حتی اگر اخراج هم نمی‌شد توان بازی کردن نداشت و  او را با برانکار از زمین خارج کردند.

در نیمه دوم تیم سایپا به خود آمد و در دقیقه 63 ابراهیمی با یک ضربه زیبا گل دوم سایپا را به ثمر رساند و 5 دقیقه بعد منوچهری بار دیگر و اینبار از روی نقطه پنالتی گل سوم و تساوی بخش تیم‌اش را به ثمر رساند.

اما باز این استیل آذین بود که بر روی ضربه مهمدی محمدی کامیباب شد. وی در دقییقه 71 گل چهارم تیمش را به تور دروازه سایپا دوخت تا این تیم نتیجه بازی با استقلال تهران را بار دیگر تکرار کند.

استیل آذین با این پیروزی 45 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت. سایپا نیز با 32 امتیاز در رتبه سیزدهم ایستاد.

کد خبر 102843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز