همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات علیرضا حقیقی و شیث رضایی در داربی تهران صادر کرد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی که بلافاصله پس از برگزاری داربی در فدراسیون فوتبال تشکیل شد ، پس از بررسی محتویات پرونده و گزارشهای رسیده از ورزشگاه آزادی به استناد بند 3 ماده 10 آیین نامه انضباطی ،‌به صورت غیابی به پرونده این بازیکنان رسیدگی و رای آنها امروز پنجشنبه 15بهمن 88 به شرح زیر اعلام شد.

در مورد علیرضا حقیقی دروازه بان پیروزی که تخلفاتش برخورد زننده و رفتار غیر ورزشی، درگیری و فحاشی به شیث رضایی و ایراد ضرب نسبت به یکی از عوامل مجموعه ورزشی آزادی تهران بوده است ،‌منطبق با بندهای الف و ج ماده 22 بوده و به استناد بندهای 3و4 ماده 20 آیین نامه انضباطی، علیرضا حقیقی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم پیروزی و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

شیث رضایی مدافع پیروزی هم به خاطر درگیری و فحاشی به هم تیمی اش علیرضا حقیقی، رفتار غیر ورزشی و برخورد زننده ‌منطبق با بندهای الف و ج ماده 22 و به استناد بندهای 3و4 ماده 20 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم پیروزی و حضور در مسابقات و همچنین پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تقدیر از کریم باقری

همچنین با توجه به حسن سلوک و ایجاد آرامش در جریان داربی 68 تهران، کریم باقری بازیکن تیم پیروزی با توجه به مفاد ماده 37 آیین نامه انضباطی با دریافت 2 فیش حج عمره جهت خود و همسرش به همراه تشویق کتبی با درج در پرونده تشویق شد.

کریم باقری زننده گل پیروزی بخش تیم پیروزی در داربی 68 تهران بود.گلی که از فاصله 40 متری به ثمر رسید و طلسم تساوی های داربی بزرگ تهران را در چهار ساله اخیر شکست.

کد خبر 100982

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز