همشهری آنلاین: نخستین روز مسابقه‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان در مکزیک با کسب یک مدال طلا برای ملی‌پوشان ایران به پایان رسید.

در نخستین روز از هشتمین دوره مسابقه‌های تکواندو نوجوانان جهان در شهر خیخوانای مکزیک و در سالن باخا کالیفرنیا در بخش پسران و در وزن منفی 55 کیلوگرم، "کاوه رضایی" در دور اول تکواندوکار دومینیکنی را شکست داد. در دور دوم نماینده ایتالیا را از پیش رو برداشت، دور سوم نماینده کره جنوبی را شکست داد و به جمع چهار نفر پایانی راه یافت.

به گزارش ایسنا، رضایی در مرحله نیمه نهایی نماینده تایلند را شکست داد و به دیدار فینال صعود کرد. وی در دیدار نهایی با نتیجه 14 بر 12 نماینده کوبا را از پیش رو برداشت و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را برگردن آویخت.

در وزن مثبت 87 کیلوگرم حسین عبادی در همان مرحله نخست مقابل تکواندوکار بلاروسی شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد. در بخش دختران "محدثه موسوی" در وزن منفی 49 کیلوگرم در دور اول تکواندوکار سوئد را شکست داد و در دور دوم در وقت قانونی با نتیجه 4 بر 4 مقابل نماینده کانادا مساوی بود و در راند طلایی مغلوب حریف خود شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن منهای 68 کیلوگرم پریشاد قربانی در همان دور نخست مغلوب نماینده کرواسی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

یکشنبه شب (16 اسفند) و در دومین روز این رقابت‌ها در بخش پسران در وزن منفی 48 کیلوگرم دانیال احمدی، در وزن منفی 51 کیلوگرم آرمین محمودی و در وزن منفی 73 کیلوگرم مهرشاد خلیلی به مصاف حریفان خود می‌روند.

در بخش دختران و در وزن منفی 44 کیلوگرم مریم شیر جهانی و در وزن منفی 63 کیلوگرم فاطمه روحانی با تکواندوکاران دیگر کشورها مبارزه خواهند کرد.

تیم ملی نوجوانان ایران در دوره گذشته این رقابت‌ها در تایلند نایب قهرمان شده بود.

کد خبر 102921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز