مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از اجرای طرح استقبال از بهار در مترو خبر داد و گفت:

با توجه به افزایش تعداد مسافران مترو در اسفند ماه، ضمن خدمات‌رسانی با تمام توان و ناوگان، نسبت به آراستگی و ارائه خدمات ویژه در برخی از روزها اقدام می‌شود.

جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: طرح استقبال از بهار در مترو نیز اجرا می‌شود و ضمن نظافت و آراستگی ایستگاه‌ها و واگن‌ها که طی سال هم انجام می‌شود، خدمات‌رسانی ویژه‌ای در برخی از روزها مانند پنجشنبه آخر سال و نخستین روز سال جدید به شهروندان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در پنجشنبه آخر سال با توجه به حجم انبوه سفرها به سمت بهشت‌زهرا(س) خدمات‌رسانی ویژه‌ای به شهروندان صورت می‌گیرد؛ چنان که خط یک با ظرفیت کامل به مسافران خدمات‌رسانی خواهد کرد و در طول روز تا هر اندازه که ممکن باشد قطارها را به سمت بهشت‌زهرا خواهیم فرستاد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: همچنین در نخستین روز عید خدمات‌رسانی در مترو با جدیت دنبال می‌شود و شهروندان می‌توانند به‌طور رایگان در این روز با مترو سفر کنند.

وی با بیان اینکه همه ساله در یک‌ماه و نیم آخر سال تعداد مسافران مترو به‌صورت جهشی افزایش می‌یابد طوری که اوج این شلوغی در هفته‌های دوم و سوم اسفند اتفاق می‌افتد، گفت: امسال نیز شاهد افزایش چشمگیر مسافران مترو هستیم؛ به همین دلیل مترو در این ایام با تمام توان و ظرفیت به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

پیش از این مدیران شهری از شهروندان تهرانی خواسته بودند در روزهای پایانی سال برای تردد در شهر از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 102792

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز