همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: تست شناور تندرو نیروی دریایی سپاه با موفقیت در منطقه دو در بوشهر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری "فارس" علی فدوی در مراسم جشن پایان دوره‌های آموزشی دانشکده علوم و فنون شناوری "جوادالائمه" در چالوس گفت: تمام مراحل ساخت و تولید این شناور در داخل کشور است و از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

فدوی تصریح کرد: به‌ کارگیری پیشرفت‌های نوین شلیک موشک از شناورهای تندرو امکانپذیر است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: ما به بهره‌گیری از تاکتیک‌های جنگ نوین ابزار لازم را برای تقابل دریایی و رزم آبی ـ خاکی در شرایط مختلف به خدمت مجموعه عملیاتی خود درآورده‌ایم.

وی گفت: ما سال‌های طولانی است که در برابر تهدیدات قرار داریم و اگر آمریکا در اطراف کشور ما در کل مناطق استقرار پیدا کند و کامل‌تر هم شود، نمی‌تواند تهدید زمین پایه را در دستور کار خود قرار دهد.

وی گفت: شاکله اساسی نیروی دریایی را مجموعه شناوری آن تشکیل می‌دهد و دانشکده علوم و فنون جوادالائمه مسئولیت تربیت و آموزش این نیروها را برعهده دارد.

انشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: مناطق عملیات خواهان و منتظر نیروهایی هستند که در این دانشکده تخصص پیدا می‌کنند و بر روی شناورهای به کارگیری می‌شوند.

سرهنگ نقی پوررضایی فرمانده دانشکده نیروی دریایی جوادالائمه ندسا در چالوس تصریح کرد: در سال جاری برنامه‌های مختلفی در این دانشکده انجام شده است که در بحث آموزش طولی 1154 نفر آموزش دیدند و از این تعداد 808 نفر تا پایان برنامه‌ها فارغ التحصیل می‌شوند که نسبت به سال گذشته 14 درصد رشد داشته است.

وی در پایان گفت: در دوره‌های آموزشی عرضی نیز 426 نفر از کارکنان در این دوره‌ها حضور و موفق شدند گواهی دریافت کنند و نسبت به سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.

کد خبر 102700

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز