همشهری آنلاین: رئیس اداره سیاسی سپاه پاسداران ، بستر و ابزار جنگ نرم را رسانه، فضای مجازی و سایبری خواند و اعلام کرد که بسیجیان ظرفیت ورود به این بستر را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، سردار یدالله جوانی شامگاه دوشنبه در جمع بسیجیان سپاه ناحیه ثارالله و بقیه الله شیراز افزود: بر این اساس بسیجیان می توانند با ورود به عرصه مجازی و فضای سایبری به نبرد نرم علیه دشمن بپردازند و لازمه این امر نیز در ابتدا درک اصل و حقیقت مطلب است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی در چند مدت گذشته و وحشتی که دشمن از این افتخارات بر خود راه داده، افزود: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در دو جنبه معنوی و بخشهای قابل شمارش تقسیم می شود که در جنبه اول می‌توان به دستیابی کشور به اصل خودباوری، عزت نفس، استقلال و... اشاره کرد.

رئیس اداره سیاسی سپاه اضافه کرد: در بخش دوم، دستاوردهای پرشماری نصیب نظام جمهوری اسلامی ایران شده که می توان به دستاوردهای پزشکی، هسته ای، نانوتکنولوژی و ... اشاره کرد و بر همین اساس نیز در سطح منطقه و جهان به عنوان یک قدرت برتر شناخته شده است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه این پیشرفتها و دستاوردها دشمنان و نظام استکبار را نگران کرده است، عنوان کرد: آنها از این جهت نگران هستند که کشوری به اسم اسلام در مقابل نظام سلطه ایستاده و موفقیتهای پی در پی نظام جمهوری اسلامی این کشورهای را به شدت نگران کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این نگرانی باعث شده که به مقابله علیه نظام بپردازند، تصریح کرد: مقابله برای عدم دستیابی ایران به انرژی هسته ای و استفاده ابزاری از سازمانهای بین المللی یکی از اقدامات دشمن بود که به هیچ عنوان به جایی نرسید و اکنون حتی در رژیم صهیونیستی نیز این گفتمان وجود دارد که باید ایران هسته ای را پذیرفت و این یعنی قدرتی که ایران در سطح منطقه و جهان دارد.

رئیس اداره سیاسی سپاه با اشاره به اینکه امروز ملت ایران مانعی بر سر راه اجرای اهداف زیاده خواهانه آمریکا شمرده می شود، تاکید کرد: در پی این امر طبیعی است که آنها دست به توطئه، فتنه و شیطنت بزنند و باید گفت فتنه ای که طی ماه های اخیر ایجاد شد یکی از پیچیده ترین توطئه هایی بود که در طول 31 سل گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده بود.

سردار جوانی تاکید کرد: البته این جنگ نرمی که طی این مدت به راه افتاد نتیجه ای جز سربلندی ملت و ناکامی آنها در پی نداشت اما این نکته را نیز گوشزد می کند که نباید هیچ وقت دشمن را فراموش کرد.

کد خبر 102646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز