همشهری آنلاین: علی کریمی پس از دعوت دوباره به تیم ملی عنوان کرد که تنها به خاطر مردم و ایران حاضر شده است یک بار دیگر برای تیم ملی بازی کند.

به گزارش ایلنا، بازیکن کنونی تیم فوتبال استیل آذین که بعد از عدم صعود فوتبال ایران به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به همراه مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان از تیم ملی خداحافظی کرده بود، یکبار دیگر با دعوت افشین قطبی تصمیم گرفت برای تیم ملی ایران به میدان برود.

علی کریمی در این‌باره گفت: من با تیم ملی وداع کرده بودم و این احساس را داشتم که با کنار رفتن خود دست مربیان ومسئولان تیم ملی را در جوانگرایی و دگرگونی جدید تیم ملی باز بگذارم، اما تیم ملی جایی نیست که بازیکن با سلیقه و احساس شخصی به آن وارد و یا از آن خارج شود. دعوت به تیم ملی افتخاری ارزشمند برای هر ورزشکار محسوب می‌شود و از سوی دیگر این دعوت به مثابه یک دعوت عام از سوی مردم بوده و به همین جهت تکلیف ملی و میهنی برای هر ورزشکار به حساب می‌آید.

من بخاطر مردمی که مرا به اینجا رسانده‌اند در این برهه از زمان که سرمربی تیم ملی تشخیص داده می‌توانم به تیم ملی کمک کنم این دعوت را به فال نیک گرفته و آرزومندم اگر قابل باشم در کنار جوانان پر مایه و دلاور در ایجاد یک تیم ملی قدرتمند و در خور نام ایران برای رسیدن به هدف بزرگی همچون قهرمانی جام ملت‌های اسیا سهم کوچکی داشته باشم.

کد خبر 102342

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز