سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: روزنامه‌های ایران بعد از چند روز تعطیلی – جز چند روزنامه که بین تعطیلی‌ها هم منتشر شدند- سه‌شنبه 27بهمن روی کیوسک آمدند.

فرهیختگان عکس یک خود را به تصویری از راهپیمایی 22 بهمن اختصاص داده و نوشته:«قدردانی مقام معظم رهبری از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن» و تیتر یک این روزنامه به بحث انرژی هسته‌ای می‌پردازد:«پیشنهاد جدید هسته‌ای غرب به ایران».

جام جم با اختصاص عکس یک روزنامه به قهرمانی فرنگی‌کاران از «اولین قهرمانی فرنگی‌کاران ایران در جهان» گفته و تیتر یک روزنامه این است:«شفاف‌سازی قیمت‌ها برای مهار تورم».

ایران خبر یک خود را با این تیتر آغاز کرده‌است: «خط پایان بر توطئه‌های ناکام».

سیاست روز نوشته‌است: «پیشنهادهای تازه به ایران».

تیتر یک روزنامه رسالت این است:«جشن 31سالگی انقلاب اسلامی جهان را مبهوت کرد».

کیهان با روتیتر «گزارش اختصاصی کیهان» تیتر زده است: «حباب فتنه آمریکا ترکید/حماسه بی سابقه ملت در 22 بهمن».

تیتر یک اطلاعات نیز به پیام رهبر معظم انقلاب اختصاص دارد:«این ملت از سر راه خود هر مانعی را برخواهد داشت».

روزنامه اعتماد در صفحه یک خود با چاپ عکسی از "گری سیک" بخشی از گفت و گو با این استاد دانشگاه و کارشناس مسائل خاورمیانه به‌ویژه ایران را با این تیتر منتشر کرده است:«دیپلماسی امریکا و قدرت ایران در منطقه».

تیتر یک این روزنامه نیز به پاسخ علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به نامه سفیر انگلیس در تهران ، با این تیتر، اختصاص دارد:«طرح کاهش رابطه با انگلیس در کمیسیون امنیت ملی نهایی شد».

صبح اقتصاد تیتر زده است:«2میلیارد لیتر بنزین در کارت سوخت خودروها».

تیتر یک جهان صنعت این چنین است:«قیمت بنزین و گازوییل در بلاتکلیفی محض».

عصر اقتصاد هم از قول وزیر اقتصاد نوشته است:«تداوم سیاست‌های پولی و مالی دولت».

ایران ورزشی تیتر یک خود را با رو تیتر «24ساعت تا دربی سرنوشت‌ساز اصفهان» به حرف‌هایی از قلعه‌نویی و ابراهیم‌زاده اختصاص داده است: «قلعه‌نویی: ذوب راببریم تمام است»، « ابراهیم‌زاده: هواداران استقلال و پرسپولیس دوست دارند دو تیم بازنده باشند».

کد خبر 101646

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز