سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۳۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: با هم نگاهی می‌اندازیم به برخی از عنوان‌های صفحه اول تعدادی از رسانه‌های جهان

نشریه «چاینا دیلی» در صفحه اول 20 بهمن به موضوع های مختلفی پرداخته است. یکی از تیترهای اصلی این نشریه پرتیراژ به تلاش های دولت چین برای کاهش بچه‌دزدی می‌پردازد با این تیتر: « لاش برای ازبین بردن بچه دزدی 17 مظنون را به دام انداخت».

واشنگتن پست، نشریه پرمخاطب آمریکایی در خبرهای مختلف به مسئله توفان های مختلف و موج اخیر سرما در این کشور پرداخته است. یکی از تیترهای مربوط به این اخبار عبارت است: «شرایط یخبندان، احتمال بارش برف تا 16 اینچ و ممنوعیت تردد در مسیرهای بیشتر».

«نروی پست»، نشریه روزانه نروژ یک خبر اقتصادی را به عنوان خبر اول انتخاب کرده و درباره تصمیم‌گیری های جدید در خط هوایی اسکاندیناوی (اس ای اس-ساس) تیتر زده است: «کاهش مجدد هزینه در ساس». نروژ،سوئد و دانمارک سهامداران عمده این خط هوایی اند.

خبرهای مهم امروز اشپیگل به مصاحبه این نشریه با محمود عباس، رئیس دولت خودمختار فلسطین با تیتر «من به گفت‌وگوها پشت نمی‌کنم»، گفت‌وگو با مهدی کروبی و مطلبی درباره اوکراین با تیتر «ادامه شکاف در اوکراین بعد از انتخابات اخیر » اختصاص دارد.

و خبرگزاری رسمی یونان به خبرهای داخلی این کشور با تیترهای زیر پرداخته است:«نخست‌وزیر از تصمیم دولت در اعطای حق شهروندی وتابعیت دفاع می کند»،«رهبر حزب دموکراسی جدید با لایحه دولت مخالفت کرده است». این حزب مخالف دولت است و پیشنهاد ها و لایحه دولت را درخصوص مسائل مهاجرت اظهار داشته این لایحه متضاد با لایحه قبلی دولت در این زمینه است.

کد خبر 101305

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز