دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

گروه اقتصادی: در بین سناریوهای مختلف دولت برای بنزین سال آینده، یک پیشنهاد مطرح، افزایش پلکانی قیمت است.

سیدنورالدین شهنازی‌زاده، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی با اعلام این خبر به مهر افزود: پیشنهادهای مختلفی در هیات دولت در حال بررسی است اما تاکنون هیچ تصمیمی در مورد سرنوشت بنزین در سال آینده گرفته نشده است.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه تاکنون هیچگونه محدودیتی برای فروش بنزین به ایران از سوی شرکت‌های خارجی اعمال نشده است، گفت: روند واردات بنزین به‌صورت عادی در حال انجام است و هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. 

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه هم‌اکنون آمادگی لازم برای مقابله با هر گونه تحریم و اعمال محدودیت فروش بنزین ایجاد شده است، بیان کرد: مشکلی در تامین بنزین مورد نیاز مردم درصورت اعمال محدودیت وجود ندارد.

در همین حال، فرید ‌عامری مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران از اجرایی شدن طرح عرضه بنزین آزاد با کارت‌های سوخت تا پایان امسال خبر داد. عامری به شانا گفت: با اجرایی شدن این طرح تا پایان امسال، هر نوع سیاست‌گذاری سوختی دولت در جایگاه‌ها امکان‌پذیر می‌شود؛ یعنی برای نمونه می‌توان با یک کارت هوشمند سوخت، 2 نرخ سوخت را نیز دریافت کرد.

کد خبر 101636

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز