همشهری آنلاین: محدودیت‌های ترافیکی در برخی از محورهای پرتردد کشور به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور اعمال می‌شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرهنگ علیرضا اسماعیلی فرمانده پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی را به این شرح اعلام کرد:

تردد موتور سیکلت در ایام تعطیلات از روز پنجشنبه 22/11/88 تا ساعت 24:00 روز دوشنبه 26/11/88در تمامی بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برونشهری کشور ممنوع است.

تردد تریلی و کامیون در تمامی محورهای برون شهری از 21/11/88 تا 26/11/88ممنوع است.

تردد انواع تریلی، کامیون و تانکرهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی از این قاعده مستثنی بوده و فقط در محورهایی ممنوعیت تردد دارند که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنجا اجرا می‌شود.

محدودیت‌ها؛

ـ محور کرج ـ چالوس؛

از ساعت 12 ، 26/11/88 تردد همه وسایل نقلیه از محور کندوان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 15 تا 24 ، 26/11/88 تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

ـ محور هراز ؛

از ساعت 13 روز دوشنبه 26/11/88 از رودهن به سمت آب اسک ممنوع بوده و از ساعت 15 تا 24 همان روز تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک تا رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

ـ محور ساوه به همدان؛

از ساعت 12 روز یکشنبه 20/11/88 تا ساعت 24 روز دوشنبه 26/11/88تردد انواع کامیون و تریلی به استثناء کامیون و تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساوه تا سه راهی روعان و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه کشور همچنین بر دقت بیشتر رانندگان در موقع برگشت از سفر تأکید کرد و گفت: مأموران پلیس راه برای برقراری امنیت ترافیکی با تمام توان و آمادگی کامل در تمام محورهای مواصلاتی کشور استقرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته ترافیک در محورهای شمالی کشور (هراز، فیروزکوه و چالوس) و محور تهران ـ قم و بندرعباس ـ سیرجان سنگین بوده، افزود: با توجه به لغزنده بودن جاده در این محورهای شمالی از تمامی هموطنان درخواست می‌شود که با داشتن زنجیر چرخ و یا لاستیک یخ شکن با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ اسماعیلی فرمانده پلیس راه کشور به رانندگان در برگشت از سفر توصیه کرد و گفت: با توجه به ترافیک سنگین در زمان برگشت، رانندگان در صورت مواجه شدن با کندی حرکت از انحراف به چپ و تجاوز به حقوق دیگر هموطنان جداً خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه کشور همچنین به رانندگان توصیه کرد در هنگام انسدادهای مقطعی در جاده ها صبر و شکیبایی پیشه کنند و برای حفظ جان خود و دیگران از سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ جداً خودداری کنند.

سرهنگ اسماعیلی گفت: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت جوی و ترافیک جاده های کشور می‌توانند با شماره تلفن 88255555 تماس حاصل کنند.

کد خبر 101480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز